Gå til innhold

Er du gravid?


Miss Snow

Anbefalte innlegg

NEI, sa jeg.. Jeg er en liten løgner. Det skal sies at det var en elev som spurte, og jeg har ikke offentliggjort det til flere enn et par nære kollegaer. Jeg har følt meg så oppblåst og fæl i hele dag, så det mangla liksom bare at noen spurte om det. Det er jo ikke baby, det er bare litt mageflesk som ikke lar seg holde inne ;p

 

I tillegg fikk jeg ultralydtime idag. Helt på tampen av juni (20+6). Det virker leeeeenge til! Men det går sikkert like fort som det meste annet har gjort hittil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er nok en helt normal reaksjon vil jeg tro :)

Vi hadde termin samme dag, hadde vi ikke? 17nov? å jeg fikk time 24juni, og da er jeg 19+3. synes det var sent. Legen sa at normalt skulle man ha mellom uke 17-19, men jordmor sa 17-20. Så er visst veldig forskjellig alt etter hvem du spør. Prøvde å flytte min, men i tromsø hadde di så stor pågang, at da kunne jeg ikke få før i slutten av juli.

 

Men når det er sagt, så var jeg på ultralyd idag, å alt var i skjønneste orden. Fosteret var stort mente hun, så nesten slik at hun ville sette meg frem en uke. men ville avvente til ordinær UL. :)

 

Ble ikke helt svar på innlegget ditt, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer med samme termin, ja! Eller, legen og jordmor sier 20., men hun som tok den tidlige ultralyden på meg brukte et annet sånt "hjul" og sa 17. Da beholder jeg den som er tidligst inntil ordinær ultralyd eventuelt sier noe annet.

 

Hun jeg snakka med på St. Olav sa at de aldri tok inn noen på ordinær ultralyd før tidligst 18+3. Og før 20+6. Så det må jeg jo bare innfinne meg med. Alt så ut som det skulle på den tidlige ultralyden i uke 12, så får bare tro at alt er bra på den neste også. Syns det er litt skummelt å tenke på alt som kan være galt. Men hvor mange er det ikke som får friske, fine babyer i løpet av et år da, så hvorfor skal jeg egentlig være så redd for alt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men der er jeg i samme båt. Tenker mye på om eller hvis at det skulle være noe. Så natt til igår, da jeg hadde ultralyd, sov jeg dårlig å tenkte dumme tanker, og når jeg endelig sovnet, så hadde jeg mareritt. men er litt roligere nå. Gynekologen sa opp til flere ganger at det var en stor baby, men alt var som det skulle. Hun nevnte også at jeg kunne være en uke lengre, men jeg går for den 17, så får jeg heller se til neste UL. Gleder meg til å se på et ordentlig utstyr, og kanskje også i 3D. Det hadde vært noe :) Men jeg tror nok det skal gå bare flott med nurkene våre :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troen på at 17. november er en "lucky day", så vi skal nok klare oss! Jeg er veldig spent på om jeg blir satt noe tilbake når jeg skal på ultralyd i slutten av juni altså. Tror ikke jeg blir satt fram noe, men kanskje noen dager tilbake.

 

Ikke minst håper jeg at det lille krapylet vil vise om det er gutt eller jente på den ordinære. Hvis ikke tror jeg nesten at jeg må bestille en privat en for å finne det ut. Jeg er så innstilt på å få vite hva det er at jeg ikke klarer å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også en knapp på den 17. Også har farfaren til lille nurk bursdag da, + at 17 er "jubileumsdagen" til meg å kjæresten :) Så 17. er igrunn bra :D

 

Jeg håper også at jeg får se kjønnet. Såpass tydelig at jeg kan føle meg trygg på å handle inn noe som ikke er brunt, beige eller hvitt ;) En mnd igjen. Det skal jeg klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...