Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har skjedd flere ganger, men merket det ekstra godt nå. Jeg tok meg en hvil på sofaen, lå på venstre side med ryggen støttet av sofaryggen. Da jeg våkna spant rommet rundt, og jeg var skikkelig svimmel i noen minutter. Er det noen andre som har det slik? Jeg er ofte kvalm når jeg sover, og synes det er så utrolig ekkelt, i tilfelle det på noen måte påvirker babyens sirkulasjon. Men jeg ligger jo aldri på ryggen... Skjønner det ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik. Kan ikke sitte og lene meg bakover, for da blir jeg svimmel. Veldig slitsomt. Vet ikke om det er farlig. Men vil tro at det er vi som merker det og ikke pluttene i magen. Hva tror du?

I hele dag har jeg også gått rundt og vært små-svimmel. Hørte av venninne at det visst er lettere å bli svimmel når det er varmt i luften. Skal prøve å ligge med bena høyt..

Skrevet

Ja, jeg håper nå i hvert fall at den lille i magen ikke kjenner noe. Jeg tok sånn ctg på sykehuset en gang, lå på sida mens de tok det, jeg var kjempesvimmel, men hjertelyden hans var den samme, så trolig at det ikke påvirker noe, men er jo veldig ekkelt allikevel.

Men når jeg ligger på venstre side kan det da ikke være vena cava syndromet, han kan umulig presse på venen når jeg ligger slik? Jeg kan heller ikke lene meg bakover når jeg sitter, det har jeg ikke kunnet i flere måneder nå, sitter nesten alltid fremoverbøyd eller helt rett.. Er veldig slitsomt, for føler aldri at jeg får strekt ut og hvilt ryggen..

Skrevet

Jeg har jernmangel, og blir ofte svimmel når jeg reiser meg etter og ha ligget stille, så om du ikke har sjekket jernstatus i det siste, så ville jeg sjekket det for sikkerhetsskyld. Går jo hardt ut over jernlagerene og gå gravid...

Skrevet

slik som du beskriver har jeg hatt en gang, og det var skikkelig ekkelt. Men hadde BT på 90/45, så det var ikke rart jeg ble svimmel. Men hadde aldri opplevd å våkne opp å se hele rommet suse rundt mens jeg lå på sofaen liksom. Spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...