Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som var så glad for at jeg ikke hadde fått noen på magen. Så i dag etter dusjen, oppdaget jeg at jeg har noen små blodutredelser på et par steder. Er dette begynnende strekkmerker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var sånn mine strekkmerker begynte.. :(

Skrevet

Æsj, dårlige nyheter med andre ord. Jaja, får bare stå den av og håpe det ikke blir så voldsomt da. Akkurat nå er det en på øvre del av magen og en helt nede på hoften.

Skrevet

Nei, vi får håpe det! Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Er 35+1 i dag. og større skal jeg bli, så kanskje et lite norgeskart på maven hehe

Skrevet

Jeg fikk så mye strekkmerker i første svangerskap at jeg har bestemt meg for å ALDRI gå med bikini mer.... blir bare badedrakt på meg i all fremtid!

Men i og med at jeg fikk så mange sist, så har jeg ikke fått flere denne gangen! Bare de samme som sist som strekker seg litt liksom.

MEN det forandrer ingen ting, jeg kommer ALDRI mer til å gå i bikini.... litt trist, men så har jeg jo et barn jeg elsker over alt på jord, og et til på vei, og da blir liksom en bikini veldig ubetydelig!

:-)

Skrevet

Uff, det er trist. at en skal bli så preget av det. Jeg har noen på hoftene og brystene og der blir aldri huden det samme. Jeg virkelig håper at det ikke eksploderer nå. Magen min har jo til og med litt mere plass igjen.

Skrevet

Jeg har ikke fått tydelige strekkmerker enda, men jeg er "bare" 30 uker på vei i morgen.

Men jeg har hørt at strekkmerker han behandles med laser hvis de blir rødlige. Det er en type fargelaser som visst nok skal gjøre de en del finere. Litt strekkmerker tåler en alltids :) Men greit å vite at det finnes alternativer hvis merkene blir veldig tydelige.

Skrevet

det trenger ikke bety at det blir strekkmerker.. jeg hadde masse sånt sist og fikk ingen strekkmerker..

jeg har hatt sånn siden uke 31 denne gangen og enda ikke gått noe strekkmerker. er i uke 37 nå =)

Skrevet

sist sv.skap smørte jeg med krem hver dag, selv om de sier det ikke hjelper. fikk ikke et eneste strekkmerke.

denne gangen var jeg litt sløv. Fikk strekkmerker rundt uke 30. begynte å smøre meg som en gal, og de har faktisk ikke blitt verre, selv om jeg har en diger mage. Heldigvis :)

Skrevet

Hjep...jeg har også fått et par blodutredelser nede på venstre side av magen. Håper virkelig ikke at det er beg. på strekkmerker..jeg er 37 uker på vei og hadde håpet at jeg skulle slippe!:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...