Gå til innhold

vist en test viser svakt positiv, er man gravid da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1 eller 2 dager forsinket med mens etter mine beregninger, tok en test, ikke CB fordi den hadde ikke, var en slik test som man skal ha 2 streker om man er gravid, så kom det bare først 1 strek, så tenkte jeg jajaj, den er negatvi, så kom jeg på etter en god stund at denne skal en vente 5 min med før en leser av, og når jeg fant den igjen, så viste den en sterk strek og en svak.. nå bør jeg ta ny test da??? holder det med i morra eller vente til fredag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tipper du er gravid ja =) ¨Grattis, men jeg ville tatt en i morgen tidlig for sikkerhetsskyld =)

Skrevet

Det samme skjedde meg en gang... jeg tok kontakt med legen, og fikk beskjed om at to streker alltid betydde gravid! Det stemte for meg iallefall!

Skrevet

Siden man ikke skal lese av etter 10 min, så er det ikke sikkert du er gravid..

Ville evt tatt en digital i morra eller ventet et par dager..

Lykke til!

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

jeg tok en clearblue test en kveld og fikk et svakt, svakt kryss, dagen etter tok jeg en digital, den var negativ... men jeg ventet noen dager til og da var den positiv..... så jeg vil tippe at du er gravid, men ville ventet en dag eller to med å ta neste test...

Skrevet

Er det en test fra "billige tester"? De er helt bra. Jeg tok en sånn noen dager før forventet mens, den viste svak positiv, og det stemte, var gravid. Tipper det samme for deg, jeg...spennende uansett!

Skrevet

Jeg tror du er gravid jeg! skal litt til at sånne tester viser feil.

Så tre ganger HURRA for deg!! Heldiggrisen!! Masse lykke til!

Skrevet

Det er mye mulig du er gravid, men de kan også vise feil eller du kan ha spontan abortert ute å vite det og da kan det fortsatt være rester igjen av det stoffet som de testene reagerer på. Jeg hadde det en gang. Var 3dager over tiden og tok en test. Den viste en veldig svak positiv strek. Tok en ny test dagen etter og da var den enda svakere.

Hvis det ikke var så lenge siden du hadde vært på do sist når du tok testen kan det også være grunnen til at streken er så svak.

Uansett lykke til. Håper på det beste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...