Gå til innhold

Alle tror jeg får jente

mamma til lillingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte med svigerbror, de har 2 gutter, og han mente tidlig at vi fikk jente (sannsynligvis for at da slipper han unna pes med "når skal dere få jente?"). Mamma sier hun alltid har sett for seg at jeg skal ha jenter, så hun mener det samme. Svigermor har faktisk gått rundt til alle og sagt at vi får ei jente. Hun er selverklært synsk.

Så vi får se da, jeg har jo blitt litt påvirket, og har funnet veldig mange fine jentenavn. Men har som sagt to nevøer fra før, og det hadde ikke gjort meg noe å få en gutt selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får sikkert gutt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Sist jeg var gravid tippet "alle" at jeg fikk gutt. Jeg synes det var litt rart, for hadde ikke noe tydelig magefølelse selv. Virket nesten som alle rundt meg visste noe jeg ikke visste. Og det viste seg også å være en gutt. Denne gangen har de fleste sagt at de tror jeg får jente, så blir spennende å se om det stemmer. Har ingen klar magefølelse selv denne gangen heller. Men om det stemmer denne gangen også skal jeg i alle fall begynne å ta andres intuisjon på alvor ;) Litt morsomt når folk rundt er så samstemte.

Skrevet

Sist var veldig mange sikker på at jeg skulle få gutt. Noen få trodde jente.

Og jente ble det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...