Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Skrev et innlegg for noen dager siden, der jeg beskrev natten som var med vond rygg, sterke kynnere som kommer med jevne mellomrom og generell dårlig form. Inatt våknet jeg av det samme. Det er så mye at jeg ikke klarer å ligge i senga, så må opp å gå. Dette varer da i 2-3 timer før det gir seg. Slimproppen har gått og magen har sunket hos meg.
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. mai 2010 Jm sjekket meg forresten for to uker siden. Da var det mykt og 2 cm. (Eller som hun sa "Jeg får inn en finger").
nysnupp Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Kjedelig at ingen av de som har født før kan svare deg... jeg er første gangs og har ingen anelse Lykke til!!
*Stinemor* Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Hei Jeg kan nok ikke si oe om det er maserier du har, men jeg opplever akkurat det samme.. Har termin idag, og har hadd slike smerter i 2-3 dager nå. Er førstegangs, og har ingen peiling.... skal til jordmor idag, så skal høre litt med henne Men er nok normalt vil jeg tru, siden så mange opplever dette.
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Er jo litt vanskelig å svare på siden vi opplever ting veldig forskjellig. ' Jeg hadde ikke kynnere i forrige sv.skap, og da jeg 10. dag på overtid fikk regelmessige tak i korsrygg og mage trodde jeg det var rier, men kom opp så sykehuset med 0 i åpning. Ble strippa og gikk yttligere 2 døgn før tulla kom. Slik jeg opplevde masriene var det veldig vonde menssmerter som ble noe lindret av varmt bad og rispute. Fikk petidin sprøyte på sykehuset men klarte ikke å sove pga smertene som kom regelmessig ca hvert 3. min. I dette sv.skapet har jeg endel kynnere, men mere at magen blir stein hard hvis jeg går for hardt i motbakker eller styrer for mye hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå