Gå til innhold

Måtte en tur innom her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og spre tonnevis med babystøv!!!!!!!!!!!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Håper alle kan entre 1.trimester fort som fy, mange av dere her inne har ventet så altfor lenge....

Er ofte innom for en oppdatering på hvordan det går med dere, og jeg tar meg selv i å krysse fingrene og håpe jeg ser gledestråder hvor spiren ENDELIG SATT!!! (spesielt hos kjære Meg og lille snuppis & Carina).

Med ønske om en begivenhetsrik vår/sommer! :D

Store klemmer fra tidligere roommate (som idag er 17+4)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeei snuppa :)

Så bra at alt er bra med deg :) Er formen bra? Magen begynner vel å titte fram nå? Må være deilig, gleder meg sinnsykt til dagen.

Her kom tanta som bestilt 5 dager før ikm, ja jeg har en syklus på bærtur. Men idag har jeg vært til første time til akupunktur, og vet du hva hun sa? Denne pp får jeg ikke lov til å prøve å bli gravid (!!!) Hvordan i all verdens navn skal jeg klare det? Hun mente jeg har en kropp som er i ubalanse og den må komme i orden først. Blir jeg gravid på nytt nå kommer det til å ende opp slik det gjorde sist. Har lært mye om min egen kropp idag og det har gått opp et lys eller to om hvorfor kroppen min er som den er. ( kommer i egen tråd) Så her må jeg ta meg selv i nakken å ikke prøve denne pp.. jeg gruer meg allerede. er bare på cd 5 idag.

Tusen takk for babystøvet :) Og jeg håper det går strålende med deg :)

Stoooor klem fra meg

Skrevet

Joda, formen er fin nå...har vært plaget med både kvalme og tretthet, men det er betraktlig bedre nå! :)

Har begynt å få smerter i rumpeballen, som stråler nedover...så jeg mistenker at det er bekkenløsning på gang! :S

Skal være flink å holde meg i aktivitet, slik at jeg holder det i sjakk...

Magen er kommet ja....kjenner godt at det er livmoren og ikke baare fett, hehe! ;)

Hmm, flott at du har kommet i gang med akupunktur da, tror det kan gjøre underverker for en kropp/syklus på bærtur!

Gleder meg til å lese tråden din om dagen idag, et stort steg i riktig retning kan man jo trygt si...selv om prøvingen må legges på is denne PPèn (det blir vel en rar følelse??).

Håper denne hvilePPèn går fort unna, slik at dere kan starte med "blanke ark" og en kropp som er klar for å bære frem en spire....det fortjener dere virkelig nå!!

Stoooor klem tilbake

Skrevet

Ja det blir veldig rart å iokke prøve i det hele tatt, men sprøs om jeg sprekker.... har i allefall stor tro på det. Her er det sambo som må være den sterke av oss tror jeg :) Men må vel klare å holde ut en mnd... kan vel ikke være så vanskelig. Må vel være bedre å få en kropp som er sterk nok til å bære gram en sterk og stor spire :)

Kjedelig at du skal begynne å plages med bekkenet. Du får prøve å holde deg i aktivitet så det ikke blir verre.

Du får ha masse lykke til fremvoer. Jeg følger med deg :) Og forhåpentligvis kommer jeg etter om ikke så alt for lenge :o)

Skrevet

Kjære ♥ Axinija & spiren ♥

Så utrolig koselig at du stikker innom og ser til oss gamle slitere, hehe :)

Jeg leter etter deg innimellom for å få siste oppdatering, men du skriver vel ikke akkurat flest innlegg på BIM, hehe - men jeg får nå med meg litt allikevel :)

Kjempeglad på dine vegne, tenk at du har kommet såååååå langt allerede, kjære vene så fort tiden har gått!!! Er jeg virkelig her på Bli gravid ennå??!???!?!?!? Etter hver dag i over 2 år?!???!?!? SYYYYYYYKT!!!!!!!!!!

Krysser fingrene for at Carina og jeg kommer etter nå altså ;)

Synes liksom vi fortjener det nå...

Selv er jeg på syklusdag 20 (tror jeg), er noen dager igjen før en evt positiv test!! Hadde sen EL denne gangen, hadde positiv EL-test først på dag 16, så tror ikke jeg hadde EL før CD18!!! Dvs bare 2 dpo :(

Har en god magefølelse, men har blitt lurt så mange ganger før at jeg ikke tør å tro på at det finnes håp!! Har nå ihvertfall greid å distansere meg litt ifht bim`mingen - er ikke her inne hele tiden lenger, prøver å tenke på andre ting!! Synes det hjelper å distansere seg litt, gi litt faen hvis du skjønner hva jeg mener...

Kommer til å roooooooope ut her når testen blir positiv (les når og ikke hvis, hehe!!!!) - det betyr at jeg fortsatt er optimist etter så lang fartstid her inne!!

Ha en strålende fin dag jenter og kos deg videre med spiren din Axinija - tenk du nærmer deg ordinær UL du nå!! Spennende!!! Du må komme inn og oppdatere oss da ;)

Stoooooooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...