Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Har deres barn hatt eller vært i bursdager på McDonalds? Slo det godt an hos barna og bursdagsbarnet? Eller "angret" dere på at dere valgte å feire bursdagen til barnet der? Og nå tenker jeg utifra et barneperspektiv og ikke utifra om det er sunt å spise der eller ei og hva enn foreldre måtte mene om McDoalds-konseptet.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Eldstemann har vært i flere bursdager der. Jeg tror de etter hvert synes det er ganske kjedelig. Passer kanskje bedre for 4-åringer enn for 7-åringer.. De får vel en sånn happy meal, så kan de leke i den ballbingen. Relativt kjedelig, tror jeg. Men det er nok lettvint for foreldrene, og billigere enn å ha det hjemme.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Ungene syntes det var kjedelig og kjip mat
Gjest ->>- Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Eldste har vært i slik bursdag noen ganger. Han var ikke imponert.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Hvorfor MacDonald's? Det fins jo så mange alternativer.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Fordi de andre ikke kan konkurrere på pris. Mitt generelle inntrykk er at de er "ressurssvake" foreldre som velger slik bursdag.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 MIn gutt var superfornøyd med mcdonalds bursdager helt til han ble ivitert på metro lekeland.....da var ikke mcdonalds så spennende lenger! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå