Gå til innhold

Fremdeles like mye sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fremdeles like mye sex under graviditetten som før dere ble gravid??

Samboer syns det er for spesielt å ha sex med babyen i magen.. Selvom han vet babyen ikke blir skadet så er det for rart..

Noen som har det slik også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min er motsatt, han føler seg veldig trygg på at det ikke skjer noe med barnet, men der er det jeg som holder igjen endel.. for det første så er det ikke like godt som det pleier å være også har jeg rett og slutt ikke så veldig lyst lenger heller... vil heller sitte i armkroken og slappe av og kose i stedenfor... uansett så går det jo ann å tilfredstille hverandres behov på andre måter, det gjelder vel bare å finne ut av hva som passer for dere... :)

håper dere finner ut av det.. lykke til :)

Skrevet

Nei, vi har mindre sex nå enn før vi ble gravide, men det tror jeg kommer av at jeg, som regel, er dødstrøtt når det nærmer seg leggetid..:P Sambo sier han aldri har tenkt på babyen i forbindelse med sex og sist vi var gravide, og fromen min var bedre, hadde vi MASSE sex!! :) Men jeg hører det er mange fedre som tenker som sambo din, så det er vel ganske vanlig:)

Skrevet

Jeg har mye mer sexlyst nå enn tidligere, men sambo er som din at han synes det er rart og tenker på babyen når vi har sex. Han vet jo at han ikke kan skade den, men han tenker på det uansett og da mister han lysten. Kan ha noe med at vi fikk sex-nekt da jeg hadde blødninger tidligere isvangerskapet.

Vi har sex av og til, men ikke i nærheten av så ofte som før:p

Skrevet

Min samboer er som din- syntes det er rart å ha sex når jeg er gravid! Han er såpass oppegående at han forstår at det går bra, men det er en sperre han tydeligvis har. Det har vært litt frustrerende for meg ettersom jeg har vært i god form, og har hatt lyst til å ha sex. Men, men, vi får ta det igjen:-)

Skrevet

Her er intet forandret annet enn at jeg synes alt er så mye bedre nå. Jeg er kjempefølsom og hver berøring og hvert kyss fyller meg med sommerfugler og et intenst ønske om mer! Og mer! Og mer!

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv, Two boys and a secret!!!! Det er faktisk et bedre sexliv nå enn før!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...