ditte40 Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Skjønner godt at denne ammeputen er utsolgt. Fikk prøve den av en venninne. Både på nettsiden og hos butikkene er den utsolgt. Er det noen som har en brukt som jeg kan få kjøpe? Jeg ringte leverandøren og de fikk nye inn på lager om 26 dager. Jeg vil ha en nåå.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 de har denne på babyshop i stavanger mener jeg!
ditte40 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 Den har riktig høyde på selve ringen, og jeg slipper å sitte med bene i kryss. Den er ikke slaskete som de fleste andre ammeputer er. Den er festet med en spenne rundt magen. barnet mitt lå i riktig ammestilling i forhold til brystet. Helt fantastisk, men den er utsolgt over alt.Nå ser jeg at leverandøren får nye varer på lager i midten av Juni. Sjekket på hjemmesiden www.cozyfix.com Tenker å legge inn en bestilling i dag.
lovepink Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Hei Jeg har ikke brukt eller hvet hvor den kan kjøpes. Jeg var nettopp innom KID, de har en veldig god en synes jeg, ikke dyr heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå