cathrine&emma Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Er forsika med mens, 1 el 2 dager, den pleier å komme ganske så nøyaktik, vært kvalm, litt ømme bryster og svimmel, trøtt og sliten.. tok en test nå, ikke CB fordi de hadde ikke den., men den viste negativ... kan jeg ha regnet feil på mens, har jo notert at jeg fikk den rundt 19 el 20 forrige mnd og har en syklus på ca 26 dager... hva kan du være? burde jeg ta en test hos legen i morra tidlig???
Gjest ->>- Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Graviditetstester er ikke noe sikrere om du tar dem hos legen, så du kan like gjerne bare kjøpe deg en ny test på apoteket. Utover det: Du kan være gravid, du kan ha hatt forsinket eggløsning og dermed forsinket mens, du kan oppleve en liten hormonell svingning som tuller med syklusen din osv.
cathrine&emma Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 oki:) takk.. venter til i morra eller fredag oxo ser jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå