Gå til innhold

Fortsatt kvalme?


lærerbaby:)

Anbefalte innlegg

Er det noen som fortsatt er kvalme? Jeg er så lei av denne kvalmen. Har flere gode dager nå enn tidligere,men har nå kastet opp et par dager igjen...grr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Jeg har bare blitt verre og verre.. Jeg har vært kvalm siden påske (ca. 7 uker) og nå den siste uka eller to har det blitt helt ekstremt (14 uker). Jeg kaster ikke opp så mye, har bare gjort det et par ganger, men jeg brekker meg og brekker meg og brekker meg hele tiden.

 

Etter jobb ligger jeg bare i fosterstilling (både babyen og jeg ;)), og der blir jeg liggende resten av dagen. Men til uka skal jeg til legen angående kvalmen, det går bare ikke lenger. Jeg har ikke lyst til å ta tabletter, men det fins en grense for hvor lenge jeg orker å gå kvalm døgnet rundt.

 

Lærerbaby her også forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kvalm enda dessverre.. Vært kvalm siden uke 7, og er i uke 17 nå..

 

Men, har iallfall mer energi, så håper kvalmen snart gir seg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kvalm. Kvalmen begynte ikke før i uke 10 hos meg, er nå i uke 13. Skal ikke klage så lenge jeg slipper å vere kvalm på eksamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er kvalm og drittlei - bokstavelig talt! Hos meg går alt rett gjennom, har hatt diare sammenhengende siden uke 3. Har heldigvis bare kasta opp 2-3 ganger, men nå har jeg levd på tørr loff og vann så lenge at jeg holder på å bli surrete. Er 15+1 i dag, skulle det ikke gi seg omtrent ved uke 14? Det har blitt litt mindre kvalme, men hva hjelper dt når kroppen nekter å ta til seg næring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm siden veke 5 og nå snart i veke 16 og fortsatt kvalm. Vert sjukemeldt i snart 9 veker pga kvalme og oppkast. Det, og ein fantastisk samboer, er nok det einaste som har redda meg frå innleggelse. Fikk afipran for ca to veker siden, hjelper litt på brekning og oppkast, men tar ikkje kvalmen. Trøtt og lei no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har også vært sykemeldt i 10 uker. Går på Afipran, men vet ikke om jeg synes det hjelper så mye- men nå tørr jeg liksom ikke slutte. Har flere gode dager nå enn tidligere iallefall. Legen og jordmor har vurdert innleggelse, men har heldigvis klart meg uten. Gått ned 10kg. Trodde ikke det var sånn det skulle være å være gravid:( Krysser fingre og tær for at det blir en flott sommer uten kvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært KJEMPE kvalm siden uke 6.(er nå i uke 16+4) nå er jeg ikke SÅ kvalm lenger men blir litt kvalm etter frokost og hvis det går for lenge mellom måltiden. Noen dager er jeg bare kvalm uansett. Blir fort sliten og enda fortere andpusten.

 

Skal bli kjempe morro om det blir en VAARM sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...