Gå til innhold

I dag har jeg sett min lille spire på UL...


Gjest

Anbefalte innlegg

...og det var koselig, fjernt, merkelig, rart og morsomt. Når han stakk inn den pinna med UL så vi et svart område med en gang, og noe rart inni der. Etter ei stund hvor han ikke sa noe som helst, sa jeg; "her er det jo ikke mye liv eller??"

Han sa så: " men du er ihvertfall gravid....og så vridde han frem og tilbake på pinna, og plutselig fikk vi øye på et pittelite hjerte som banket!!!!!!

Han antok at fosteret var ca 4 uker og at jeg da er i min 6 eller 7 uke. Jeg fikk ny time 1. juni for å sjekke at alt er ok. Har et supert forhold til gynekologen min og han sa han ville følge meg tett opp i begynnelsen. Uten at jeg vet eksakt hvorfor. Men jeg er 35 år og i og med at sist svangerskap var for snart 9 år siden så kan det kanskje ha noe med at jeg blir regnet som førstegangsfødende igjen??

 

Jaja...til dere som ikke har vært enda; gled dere!!! Jeg gleder meg til UL om to uker, da ser vi forhåpentligvis litt mer enn en svart sekk liksom:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så mitt lille hjerte i går!

Er 7+1 i dag. Er bare så helt fantastisk utrolig at noe så lite kan ha et hjerte!!

 

Lykkelig!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal bestille en time til tidlig-ul, virker så betryggende å ha sett at det er liv der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på UL idag :) :) :)

 

Hjertet slår og jeg er 7+3 uker på vei. 1,2 cm var lille vidunderet vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...