Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Gruer meg til sommeren, har masse strekkmerker på nederste del av magen, ønsker meg fin bikini men finner ikke noe som kan "dekke " den nederste delen av magen Lei meg
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Har vanlig bikini selv om jeg har strekkmerker lang over navlen. Tok litt tid, men jeg oppdaget til slutt at jeg ikke trenger å skamme meg over kroppen min, hvorfor skulle jeg det? Nei, jeg ser ikke ut som de andre på stranda, men hvis noen dømmer meg så er det vel noe galt med dem og ikke meg! Men ellers så er det jo greit med monokini, badedrakt og tankini. Jeg har veldig sensitiv hud og kan ikke være så særlig mye i sola selv med sterk solkrem. Og jeg kan faktisk ikke sole meg uten å dekke til strekkmerkene...da blir de helt røde og irritert. Så har et bittelite badeskjørt som dekker akkurat magen og bikinibuksa.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Har heldigvis ikke det problemet ENNÅ!.. Men den dagen det kommer så har jeg tenkt på sånn singlet bikini, og badeshorts.(ikke lang) De har noen fine rundt på nettet. Men folk ligger jo ikke så godt merke til sånne ting på andre. Det er heller en selv som lager problemet stort, og føler alle ser det samme som deg.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Bruk badedrakt om du sliter med strekkmerkene på magen. Jeg har masse strekkmerker på lårene (bitte litt på magen) og synes det er et helvete å ikke finne noe som skjuler dette godt nok (de går ganske langt ned og er verst på innsiden av lårene). Pleier å si til samboeren min at jeg må gå til anskaffelse av våtdrakt hehe
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Bruker vanlig bikini. Jeg er bare 24 år og gidder ikke gjemme vekk kroppen min pga. strekkmerker. Kroppen min ser fin ut ellers så.
OhMyGod!!! Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 helt vanlig bikini, om folk ikke liker strekkisene mine får de se en annen vei. skulle kansje kjøpt en zebrastripete en? for å matche liksom?
ellen-propellen Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Jeg er 175 cm høy,veier over 100 kg med strekkmerker. Jeg skal på stranden med en på 5 og en baby i sommer og gir vel faen i å skjule kroppen min. Om noen blir støtt av at jeg bruker bikini så må de gjerne dra på "plastik fantastisk stranden" 1 mil unna. Ikke mitt problem. Jeg vil ha sol på kroppen og kose meg.Kroppen ser ut som den gjør etter 2 svangerskap og det er helt normalt. Så ikke vær redd for å gå i bikini,og ikke bekymre deg over hva folk ser. Bare tenk på meg, og trøst deg med at det alltid er noen som ser verre ut,hehe (meg altså).
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Jeg er 19 år, 163 høy og veier 65 kg. Har strekkmerker fra legger og opp til over navelen. Men mannen min elsker meg for den jeg er, og han har bygd meg så opp at jeg går med hevet hode på stranda, i bikini!:-) Jenter/ladies, dere er flotte uansett. Ser folk rart på oss, er det deres problem!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Fint at den saklige tonen holdes her, i motsetning til andre lignende tråder som f.eks. den om kjønnslepper. Jenter må støtte hverandre istedenfor å tråkke hverandre ned.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #11 Skrevet 19. mai 2010 "Jeg er 175 cm høy,veier over 100 kg med strekkmerker." Hva veier du uten strekkmerker da?...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 Hva med ei bikinitruse med høyt liv? Det er jo hot i år Har jeg store planer om å bruke hvis jeg får strekkmerker i løpet av graviditeten.
ellen-propellen Skrevet 19. mai 2010 #13 Skrevet 19. mai 2010 Haha.LOL Håper på 85 når de har blitt bleket 1 år:-P Blir det mindre enn det ser jeg syk ut.Har beinbygning som en svær mann,så "de tunge strekkmerkene" blir jeg nok ikke kvitt nei.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #14 Skrevet 19. mai 2010 ...Strekkmerker etter graviditeter er normalt. Det er vel ikke normalt å veie over 100 kg som direkte følge av 2 svangerskap....
ellen-propellen Skrevet 19. mai 2010 #15 Skrevet 19. mai 2010 Det spørs på svangerskapene og om man har hatt hormonelle problemer i etterkant feks,eller kanskje gått på hormonkur. Noen legger på seg mange kilo mens de er gravide, og det er ikke alle som mister vekt like lett. Det er like normalt å være overvektig etter svangerskap som å klare å miste all vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå