Gå til innhold

Dere som trener 30 day shred..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere stiv og støl i 30 dager, eller går det over etterhvert? =)

Har nett hatt min tredje treningsøkt, og det var VONDT å sette igang! Så vidt jeg kom meg ned trappa i går kveld, blir vel ikke noe likere i dag heller =)

Men blir det likere etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

HA HA HA HA!

Jeg tenkte jeg skulle prøve detta jeg, så jeg kikka litt på youtube. Not a change in hell!

Men dere som trener er flinke da :o)

Skrevet

Snilla ;-)

Det er veldig "lett" trening! Jeg hater å trene, men detter er faktisk veldig gøy =) Så er det bare 20 min hver dag.

Er på nivå 1 enda, har sett gjennom 2 og 3, og det er litt vanskeligere øvelser der. men håper jeg får dreisen på dem =)

Jeg har vært stiv og støl i 2,5 døgn men det lever jeg fint med, så lenge jeg kommer meg ut av den slappe fiskebolle kroppen ;-)

Synes du skal prøve jeg, så har jeg flere å ha det vondt sammen med! Hihi =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neineinei, det skjer ikke! Jeg trodde det var øvelser man gjorde stående, men det var det jo ikke :P Med senebetennelse i skuldre og armer tror jeg at jeg heller satser på å jogge!

MEn det så gøy ut da :o)

Skrevet

Her var i grunn 3.dagen verst, deretter ble det bedre :) Idag skal jeg ha min 10.økt på level 1 og finnes ikke støl overhode etter de foregående dagene.

Keep up the good work!:D

Skrevet

Jeg hadde to dager før jeg ble syk. De to dagene var jeg så syyyyykt støl :P Men nå etter å ha begynt igjen ble jeg ikke støl i det hele tatt. Det går over når kroppen har vendt seg til treningen. Også er det selvfølgelig en fordel å tøye litt lenger enn det hun gjør på dvden. :)

Skrevet

Jeg starter på level 3 i morgen. Var støl bare de første par dagene.

Skrevet

Mitt tips er å bare stå på, for meg ble det mye bedre på dag 6 og på dag 8 var det borte. Blir ikke noe bedre av å hoppe over en dag synes jeg:) Flinka!!

Skrevet

Det går over..! :D Du blir litt støl når du begynner på del 2, men varer ikke så lenge, husker ikke hvor heller... :) Og når du begynner på del 3, blir du VELDIG støl mellom skuldrene en dag eller to..! :) Men bare kjør på, for en treningsøkt løser det faktisk opp og gjør stølheten bedre...! :)

Var gøy i begynnelsen ja, men nå har jeg min siste dag i morgen, og det er bra! For nå er jeg så lei at jeg holder på å spy..!! :P Måtte ha to pausedager inni, der jeg var i så elendig form at jeg ikke klarte, men så har jeg trent step/styrke to ganger også, så når jeg er ferdig i morgen har jeg trent 32 ganger på 32 dager...! Vilt..! Men skal bli godt med en pause, drar på ferie på lørdag, og da blir mest sannsynligvis lange gå/joggeturer og shopping eneste trim... :)

Skrevet

Det går over etter hvert! :-)

Jeg er på 8. dagen nå tror jeg. Og det var verst de første 2-3 dagene!

Nå er jeg ikke lenger støl. Tror kroppen har vent seg til treningen. Men føler meg mer opplagt, mer lyst til å trene og mer rett i ryggen.

Gleder meg til 30 dager er gått og jeg skal måle meg på nytt rundt magen. :-)

Skrevet

Hva gjør dere når dere er ferdige med de 30 dagene? Fortsetter like intenst? eller vedlikehold?

Skrevet

Jeg er ferdig med de 30dagene, hele 11cm mindre rundt magen og 3,5kg på vekta. Mistet flere cm både her og der. Kostholdet har jeg ikke gjort noe med.

Har hatt første økt med "Jillian Michaels - No more trouble Zones", nå på dag 31. Tanken min er å fortsette med denne og "Jillian Michaels - Banish Fat Boost Metabloism" og tredemølla (gå fort - jogge). Tenkte å ta det på runde, dvs hver 3 dag. Så får vi se hvordan det bærer hen.

Veldig fornøyd med 30 day shred!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen =)

Da kan jeg se frem til å bli litt mindre støl fremover =D

Å hoppe over en dag er uaktuelt, jeg er viljesterk som en okse! Så er det så vondt at det nesten blir godt når man får satt igang treninga, hjelper faktisk på stølheta som dere sier =)

Når jeg er ferdig med disse 30 dagene har jeg tenkt å fortsette på treningsstudio med bodypump, for deg som lurte på hva folk gjør etterpå.

Skrevet

hehe, ja kan tenkte meg det blir godt med ferie og pause fra Jillian =)

Vel fortjent! =)

Skrevet

Hønseføtter:

Hvordan er No more trouble zones lagt opp?

Jeg kan ikke gå ned i vekt for å si det slik, bruker 30 day shred til å komme i form og bygge muskler.

Skrevet

http://www.dinbaby.com/forum/thread/141850095

Etter dette blei skreve, har eg no gjennomført økt 9 på level 1, og stølheten blei bedre på dag 4 og var vekke på dag 5. Dag 3 var heilt klart verst!

Men merkeleg nok var det lettare å ta den treningsøkta enn å gå ned ei trapp, så stølheten blir bearbeida godt når ein er i ordentleg aktivitet :o)

Skrevet

hehehe hærlig =)

Må få høre hvordan det går når du begynner på nivå to da =)

Skrevet

hei.

Hvor får dere kjøpt dette? og hvor mye koster det?

Skrevet

Kjøpte på play.com og det kostet ca 55 kr tror jeg det var.

Skrevet

No more trouble zones er mer en styrkevideo. Lite kardio (kun oppvarming) og resten består av styrkeøvelser i intervaller.

Skrevet

Jeg lastet ned fra thepiratebay.com

Manualer koster 149,- på G-sport.

Skrevet

Høres midt i blinken ut =) Da skal jeg starte på den, om jeg overlever dette =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...