Gå til innhold

Jøss, rapporter-knapp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hva skjer om jeg rapporterer da? Skal jeg rapportere deg?

Skrevet

Jøss. Er ikke du på maljorka da;)

Gjest sug lut
Skrevet

Ikke engang mentalt - nå er det jo den beste tida å være i Norge :)

Skrevet

Ay Caramba! eller noe! Fancy shit.

Gjest Toxic
Skrevet

Javisst, bare prøv på meg å se hva som skjer :) Hvor så du aktive linker?

Gjest sug lut
Skrevet

Anonym kan ta seg i rassen. Heretter skal jeg også være anonym, så skal vi se hvor mange venner jeg får.

Gjest Toxic
Skrevet

Og DER var en aktiv link, ja. Snasent!

Skrevet

Fæncy smæncy gitt!!!

Undres om det faktisk kommer til å bli noe mer opprydding og system på sakene når det skjer noe krøll, eller om de uengasjerte moderatorene bare får veldig mye mail!?

Skrevet

Ja kommenterte det selv. Fader glad du er i live.

Tenkte å stoppe hos Finn på vei hjem men nå er alt bra igjen.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har selvsagt ligget i fosterstilling med krampegråt siden åndshøvdingene begynte å psykoanalysere meg, men nå har jeg oppdaget rapporteringsterapi, så nå rapporterer jeg alle hele tiden og da har jeg det ikke fullt så mørkt inni meg.

Jeg har aldri vært inne og lekt med Finn, men jeg liker ideen.

Skrevet

God tanke med rapporterknapp, men kan ikke tenke meg at det funker i praksis. Her vil det hope seg opp med innlegg som egentlig skulle vært svart på, men ble rapportert i stedet (Lurt å ha de to knappene klin inntil hverandre). Blir vel liggende i innboksen til moderator på ubestemt tid, før de slettes pga utgått dato.

Forresten, litt komisk at anniene trodde de hadde klart å psyke deg ut av dib;-)

Skrevet

Når du klikker på rapporter knappen må du sende en e.post...linken til innlegget kommer automatisk opp. Bare prøv selv. Det vil ikke komme mange unødvendige rapporteringer for man trenger ikke sende e.posten hvis man har trykket feil.

Helt genialt

Gjest Toxic
Skrevet

Å sende mail til moderator/webmaster har jo vært mulig i alle år, nå er muligheten bare blitt lettere tilgjengelig. Hvor genialt det er kommer an på hva moderatorene gjør med mailen de får tilsendt. All tidligere erfaring har jo vist at mailboksen kun åpnes en gang hvert skuddår, og at dét plutselig skal endres over natten tviler jeg sterkt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...