signe maten Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 skulle det ikke kunne gå an å legge fra seg røyken mens man går i tog!? Med barna! Nå er ikke jeg en sånn fanatiker som mener at røyk skulle forbys - men jeg syns det går an å vise hensyn og se an situasjonen. Det er ikke nødvendig å dra frem røyken midt i folkemassen på 17. mai og stå å blåse røyk på både barn og voksne. Det må jo kunne gå an å ta litt hensyn på en sånn dag, i det minste!?
Teline Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Nå synes ikke jeg 17. mai gjør røyken mer skadelig enn på andre dager så jeg skjønner ikke hvorfor det skal tas mer hensyn på 17. mai enn ellers. Jeg er av den mening at man ikke røyker i nærheten av unger uansett.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Enig med Teline. Røyking "oppå" barn og i store folkemengder er en uting uansett hvilken dag det er.
signe maten Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2010 Ja, det er jeg enig i, jeg også! Men allikevel er det mange som ikke tar hensyn. Og det blir så mye mer synlig når man går i 17. mai tog med røyken i hånda og barna på slep.
Gjest Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Det er alltid et par stykker som ikke tar hensyn og som ikke mener det er noen poeng i å vise hensyn... =) Jeg syntes det er HELT UAKSEPTABELT å gå med en sig i 17.mai toget, men må jo bare le av de få dustene som gjør det! (Er foresten litt lei av sånn røykere tar ikke hensyn opplegg jeg, for det gjør de ALLER fleste, men det merker ikke vi for vi vet jo gjerne ikke at de er røykere! =) hilsen tidligere røyker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå