Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager for detaljer, det svir ikke når jeg tisser , men det stikker liksom litt der nede av og til når jeg sitter, men ikke på do, er dette vanlig?

Var hos jordmora på mandag forrige uke da var den heilt fin, ingen ting da.

Beklager litt dårlig forklart å litt intimt :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen får litt vondt når de tisser, noen må oftere på do (som om en høygravid merker forskjell...) og noen gravide får litt magesmerter av det. Det vanlige, når man er gravid, er å ikke merke noe særlig til det. Var det ok for en uke siden er det sikkert fortsatt ok.

Litt stikking og andre vonder regnes som normalt :) Noen ganger kommer babyens hode borti norn nerver nederst i livmora og det kan stikke noe fryktelig. Kankjse det du har kjent?

Skrevet

Det har begynt å stikke masse hos meg og der nede i det siste. Min urinprøve var helt fin på fredag etter å ha gått med uvi i flere uker tilsammen. Gir dessverre ikke noen særlig symptomer før det er kommet langt. Da kan man få feber, frysninger, blod i urinen og nedpress. Jeg merka min uvi at jeg hadde konstant kynnere (meget vonde) og litt frysninger. Da hadde jeg 3+. Kan kjennes ut som jeg har uvi nå pga at han ligger med hodet ned og må konstant tisse uten at det kommer noe særlig, og stikkingene er som sagt og igang. Vil tro at ingen av oss har fått uvi så fort. klem.

Skrevet

Takker, føler seg litt småteit å stille et slik spørsmål her inne.

Du har nok rett,

Skrevet

stikking kan være tegn på at det modner seg, har jeg lest..

Skrevet

Takker, da slapper jeg av med det, er ikke vondt eller noe, ikke feber ellr noe heler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...