Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har veldig lyst til å dra på camping til helga siden det er meldt så fint vær her.

men så er det jo det at det bare er 3 uker til termin da.. fra campingen tar det ca 2 timer til sykehuset.. hadde dere dratt eller blitt hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du født før? Hvis du fødte spesielt raskt eller før termin sist ville jeg ikke ha dratt, men ellers; God tur:) Man kan jo ikke bare sitte hjemme og vente heller, for det er til å bli smårar av:)

Skrevet

Kommer litt an på. Hvis jeg var flergangsfödende og födte veldig raskt sist, ville jeg nok ikke gjort det. Men ellers hadde jeg gjort det om formen tilsa det :)

Skrevet

sist fødte jeg en uke før. jeg vil ikke si jeg hadde en styrtfødsel.. tok 14.5 time. formen er fin da =) jeg er bare litt usikker. jeg vil helst rekke sykehuset og.. hehe

Skrevet

Jeg ville dratt og kost meg. Er vel kanskje andre sykehus i nærheten, om det skulle bli krise?

Skrevet

Jeg var på hytten i helgen, da hadde jeg 3 uker til termin. Reiseavstand til sykehuset var like lang som din, 2 timer. Sannsynligheten for å føde i uke 37 er bare 6%, så jeg tok sjansen og koste meg masse.

Jeg ringte sykehuset før vi dro og hørte hvordan jeg skulle forholde meg dersom fødselen startet. Det syntes jeg var nyttig informasjon å ha i bakhodet. Og så hadde jeg med "fødebagen" i bilen, just in case. Men jeg fikk jo ikke bruk for den da, sitter her med stor mage fremdeles.

Kos deg på tur du! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...