3barns-mamma <3 Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Tok først en CB+ i går, som jeg var sikker på skulle bli negativ, men den ble positiv så senere på dagen tok jeg en cb digital med ukeindikator, og denne stod det: gravid 1-2 på hadde aldri trodd jeg var gravid siden jeg ikke har symptomer som de andre gangene, no er det bare litt halsbrann.. Hadde en sa ca 18 mars og har ikke hatt mens etter dette, så derfor jeg tok en test bare for å sjekke liksom:p hehe så jeg tutler inn her og håper det går bra denne gangen
En Prins + Prinsesse Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Gratulerer så masse var hos legen i dag å fikk bekreftet graviditet selv.. så er glad om dagen
3barns-mamma <3 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 Så gøy:) gratulerer så mye til deg også
*ulvemor* Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 gratulerer så mye Her var graviditeten planlagt også, men vi hadde planlagt at det skulle ta litt lengre tid. hadde nemlig hørt at det kunne ta flere mnd fra man sluttet på p-piller og til man ble gravid, så vi sluttet noen mnd før vi hadde planlagt å begynne å prøve. Men jeg rakk ikke en gang å få en eneste mens:) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå