Gå til innhold

Har dere tattovering? Hvor? Hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper en del av dere her har en tattovering eller to, så jeg lurer litt rundt det da, siden jeg skal ta min første nå snart..

Hvor har dere tattovering? Gjorde det vondt? Hvor mye kostet den? Hva er har du tattovert, hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et navn nedover siden... Hele siden, fra litt bak armen å skrått ned til trusekanten.. kosta 2500 kr. Hvorfor, tja. gjøre noe ikke mange andre tør. Men hva kan du tenke deg da? navn på barn? motiv... hvor?

Skrevet

Har en lotus blomst på armen. kosta 2000 på lucky 7 i OSlo. De er veldig flinke. Og for all del, ALDRI gå til House Of Pain i Oslo. De er IKKE flinke!

Skrevet

Har vinger over hele ryggen, kosta meg 6000... har en tribel i korsryggen som kosta meg 1500, og har en drage på leggen som kosta meg 4 pakker røyk hehe ;) Holder på å tegne en full sleeve tattoo til venstre armen som kommer på ca 4000...

Smerten med tattovering er nesten som med fødsel hehe, den er glemt etterpå ;))

Skrevet

Jeg har en apekatt på ryggen, ligner litt på runetegn i grunn selv om det ikke er det. Den kostet meg ingen ting, da jeg var prøvekanin for en som lærte å tattovere. Det var slik som skulle var i 5år bare, jeg har tatt over denne igjen med ekte. Denne syns jeg ikke var vondt, jeg sovnet vel første gang.

Har initialene mine på låret, tegnet det selv. Det ser ut som en liten tegning, men det er bare bokstaver som henger sammen. Denne gjorde ikke vondt, men det kila ekstremt. Jeg har gått ned mye i vekt, så huden er ikke helt stram kan man si, så når nåla dirra, dirra det litt i låret også.

Tror ikke disse kostet meg noe. Kjekt å ha familie som holder på med slikt. Har vel gått noen rødvinsflasker osv, men det hadde det gjort uansett. Min mann har hjulpet masse til da han fikk seg eget tatoo studio.

Skal ha to til, ungene har tegnet en tegning hver som jeg skal ha. Jeg har lyst å ha de på underarmen, rett får hånden. Men for øyeblikket tørr jeg ikke siden de sier det gjør så vondt. Oppå foten vill jeg har først, men da lo han som tattoverte bare. Det ville jeg vist ikke ha om han stakk nåla i meg.

Skrevet

Jeg har 4 stjerner på handa,

mellom tommelen og pekefingeren, som går ned over på en måte.

Hver stjerne betyr noe.

Fekk det gratis av en kompis.

Det var faktisk deilig og ta den der, for kjente ikke noe smerte.

no i sommer skal jeg ta stjerner på leggen :)

Skrevet

Jag har följande:

* Banner med text "rock n Roll" på högra överarmen. Min första tattis. - Oslo Tattoo convention, ca. 1800,-

* Två fjärilar under den första. New York, 1500,-

* En sailors grave på vänstra överarmen. Personal art Tattoo i Ski (Birdie), 1500,-

* En vinranka upp över hela högerarmen. Personal art Tattoo i Ski (Birdie), 2000,-

* 5 stjärnor uppe på vänstra axeln. Personal art Tattoo i Ski (Sara), systerpris ;)

Fler lär det bli efter graviditeten. Systern är lärling på Personal art Tattoo i Ski och hon är sjukt duktig! Jag kan starkt rekomendera henne.

Skrevet

Jeg har faktisk navnet til mannen min på puppen. Tok den da jeg var 17, hehe. glad vi er gift idag;)Husker ikke hva den kostet

Så har jeg et tegn for familie i korsryggen og et for kjærlighet på skulderen.

Nå skal jeg ha alle barnas navn på underarmen i PEN løkkeskrift:)

Skrevet

holder på å ta svarte englevinger/ lucifer vinger over hele ryggen.

Har alltid blitt omtalt som en engel med svarte vinger..

fått ferdig outliningen. skygger står for tur..

kommer til å koste ca 13.000 totalt..

Skrevet

Englevinger?!?!?!? Gud så utrolig HARRY! Ha ha ha jeg ler!!

Skrevet

Har Motorpsycho-logo i nakken. Betalte 700,- på "Kunst Med Puls" i Piletredet. Var ikke vondt og etter 7år ser den fortsatt like fin ut:)

Skrevet

tre stk, to nede på magen og en fra ribbeina og ned på låret på siden. de to på magen 1800 kr per stk, den på siden 3500 kr. dritt vondt!

Skrevet

en Pegasus bak på skuldra fordi når jeg så den bare visste jeg at den var det rette motivet - har aldri angra, kosta vel rundt 600 da jeg tok den for 12-13 år siden. Vondt ja, men ikke ulidelig...har tenkt å gjøre det igjen

Skrevet

Har en sol på leggen, tatt for 9 år siden - husker ikke hva det heter der jeg tok den. Men mener jeg betalte 600 kr.

Denne tattoen skal gjøres om, ei venninne holder på å tegne den om nå - skal gjøres om til en blomst, også skal det være to alver over den..

Har en Lotusblomst mellom skulderbladene, denne er det en venninne som har tatt på meg - betalte 500 kr..

Min venninne holder også på å tenge en tattoo med navn og fødselsdato av barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...