Gå til innhold

Fortelle de gode nyheter..


HeidiHelen

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om dere har fortalt at dere er gravide til folk..

Har nemlig litt vansker med å holde det for meg selv og lyst å si det til alle jeg ser. Men har ikke lyst å "jinxe" det..

Har fortalt det til mine to beste venner og mamman min og "svigermor"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortalt det til to venninner og søsteren min, er 6+3 nå. Skal fortelle det til foreldrene våre neste helg, da er jeg 8 uker på vei. Vi bor langt unna dem, men skal på besøk da, er jo litt ekstra kjekt å fortelle det "live"! Ellers tar jeg det litt etterhvert, men venter nok til rundt 12 uker før det blir helt offisielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det med en glipp til svigersøster. Resten av den nære familien får vite det til helga da de kommer på besøk. Tror det blit vanskelig å skjule det hele pinsehelga uten at de misstenker noe. Er i begynnelsen av uke 8 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til de menneskene jeg omgåes en del, både på jobb og privat. Både fordi jeg hadde kjempe lyst og fordi formen ikke er helt på topp.

Forrige svangerskap fortalte jeg det veldig tidlig til endel og fikk tilbakemeldinger på at det var enkelte som syntes at jeg fortalte det aaaaalt for tidlig. Jeg kunne jo miste barnet.

Men hva så, da vet de hvorfor jeg går rundt med et smil om munnen, og skulle jeg miste det, så har det kanskje litt mer forståelse for hvorfor jeg er lei meg.

Vet ikke om det er flere som tenker som meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller det til de jeg har lyst å fortelle det til. Jeg skjønner hvorfor noen vil vente, men hva andre synes får være opp til dem.

 

I verste fall, om det skulle gå galt, da vil det være like naturlig for meg å fortelle dét til de samme menneskene.

 

Lever greit etter mottoet: fortell det når du vil til hvem du vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...