Gå til innhold

12.05.10 kom Linnea til verden <3


Slettet bruker

Anbefalte innlegg

Linnea kom til verden 12.05.10 <3

Etter mange og lange timer med rier og 9,5 cm åpning kom hun til verden med haste keisersnitt 18.36 på onsdag :D Hun veide 3190gram og var 48cm lang.

Alt er bra med lille prinsessa og hun er jo verdens nydeligste <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk :)

Ja! Hadde vært morro å hatt ett treff med alle oss som pleier da! (og selvfølgelig nye som vil være med også) Syntes vi har hatt det så koselig på treff, så hadde jo vært morro om vi fortsatte når alle har fått babyene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :-) Akkurat på termindatoen, så gøy :-)

Kos dere masse sammen, det er så utrolig koselig å ha de små. Jeg og Bella Sofie koser oss veldig hjemme, men vi er klare til treff snart, så bare si ifra når det er noen andre som er klare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gratulerer så mye med lillejenta. Ja, vi må garantert ta et treff når alle småtassene har kommet seg ut. Fredrik og jeg stortrives også hjemme. Det var UTROLIG deilig å komme seg hjem fra sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulererså mye med tulla:) Jeg vil også gjerne være med på treff igjen, men er i grunn mest innom Din Baby ettersom Leonard har rukket å bli 10 uker allerede! det går an å sette opp DIB-treff også;)

Gratulerer med lille Bella Sofie til deg Pebbels, pappa fikk bilde av faren din på MMS med en gang hun var født, stolt bestefar;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden pappa har sendt bilde til faren din, så kjenner vi hverandre regner jeg med.....?? Er du Kristina? hehe ikke lett med alle de kallenavna her inne. Får vel kanskje ta turen til din baby jeg også... er jo egentlig mest på mammanett jeg da, men innom å kikker her, siden det er dere jeg har møtt på treff.

 

Rullebolla: Bare si ifra om du vil ta en trilletur en dag. Det er jo deilig å gå tur i dette fine været :-) du kan få nummeret mitt på privat melding, vil ikke skrive det her som alle kan se. Håper dere har det fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det Monica;) Vi rakk jo ikke å være på treff sammen ettersom junior bestemte seg for å komme 5 uker før tiden. Kanskje vi sees hvis det blir et treff med barn:)

Kos dere med de små nurkene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ei lita jente! Kos dere og nyt våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D Vi koser oss masse og det er jo en fantastisk tid å få barn på :) Kos dere masse i varmen alle sammen :D

 

 

Pebbels: Blir gjerne med på trilletur jeg ;) Må bare vente en liten stund til, får ikke lov til å dytte vognen i bakker pga såret etter keisersnittet. Må ta det rolig i 6-8 uker. Men så fort det blir bedre er jeg med på tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...