Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SLiter med navn, liker begge navna men Leah er veldig inn og redd for att folk skal reagere på Lilja...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes begge er fine, men at Leah er finest...

Lilja vet jeg bare om en som heter, og hun er fra island

Skrevet

Begge er fine.Liker også Lily - som ligner litt.

Skrevet

Absolutt Lilja! Nydelig navn :)

Skrevet

Synes begge navn er flotte, og kjenner søte, små som heter både Lilja og Leah. Valgets kval.....

Lykke til :-)

Skrevet

Lilja.

Jeg synes det er fryktelig mange rundt meg som bruker Leah for tiden, så jeg ville definitivt valgt Lilja blandt de to. Hvertfall hvis du vil ha et navn som ikke "alle andre" bruker nå om dagen... Pluss at jeg synes Lilja klinger litt bedre, men det er jo smak og behag.

Skrevet

Lilja er kjempefint! Leah er det så utrolig mange som heter etterhvert...

Skrevet

Jeg synes begge to er fine. Liker også Lily om det skulle være et alternativ.

Skrevet

Lilja synes jeg var et kjempefint navn! :) Og så er det som du sier ikke så vanlig som Leah(som forresten også er fint).

Skrevet

Lilja hadde jeg gått for. Leah er blitt veldig vanlig for tiden

Skrevet

Hadde valgt Lilja, kjempefint. Begge er fine men kjenner så mange Leah.

Skrevet

Lilja!!

Jeg synes det er et nydelig navn, ønsket det selv, men samboern var ikke enig..... ;)

Skrevet

Arrrrrrrg. Blir nesten irritert når jeg ser at folk skal bruke Lilja, det skal eg ha når jenten min e født.. liker ikke at det blir noe poppis navn:S

Skrevet

Trodde jeg hadde funnet et superunikt navn når jeg tenkte på Lilja.. Men neida. Ser det støtt og stadig. Samme med Leon. *Sukk* Synes forresten Lilja er finest. Men Leah er fint det og :)

Skrevet

Hehe jento 82, samme som meg det! Har aldri hørt om noen som har vurdert Lily før jeg bestemte meg for at DET skal jenta i magen hete!

Da skal plutselig veldig mange ha det navnet =(

Skulle holdt det for meg selv!

Men selv liker jeg både Leah og Lilja!

Før jeg ble gravid med Iris hadde jeg bestemt meg for at min første jente skulle hete Leah.. Men gubben her ville ikke at jenta hans skulle ha et navn som betydde "villku"..... Så da ble det ikke det....

Skrevet

Jeg synes at Leah er penest, men det henger nok godt sammen med at det er det min lille prinsesse skal hete;)

Skrevet

ja, skikkelig irriterende.. Vet ikke om NOEN som heter det, sånå skal PLUTSELEG ALLE hete det, skulle holdt det for meg selv jeg også..hehe.

Skrevet

Kjekt med så mange svar :) 8 uker til termin og kjenner dette blir vanskelig. Har en gut som heter Liam å det hadde jeg litt vondt i magen for og ta den gang, men nå ser jeg at det er mange som velger det....

kansje det blir ei Lilja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...