Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 jeg er bedt med på bedriftslaget og takket ja, har aldri spilt fotball før og har dårlig kondis så dette lover bra!! Tenkte det var en fin måte å trene på :-) men hva har jeg på meg da?? må ut på shopping iløpet av uken tror jeg :-))
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Du treng ei joggebuksa/ taits, leggbeskyttera og joggesko eller fotballsko alt etter om det e ute eller inne. Det e det mest grunnlegganese om man e voksn eller barn...
Tøffe Tøflus Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Hvis ikke du har fra før: kjøp en GOD sportsbh! Trenger ikke være all verdens dyr bare den støtter riktig. Den beste jeg har kosta 199,- på Lindex, men den har visst gått ut av produksjon.. Av treningstøy bruker du det du føler deg komfortabel i, kommer litt an på om du skal trene/spille inne eller ute. Shorts/tights/joggebukse alt ettersom, så lenge ikke du bruker vide bukser som går over skoene. Leggbeskyttere anbefales, og da trenger du lange fotballstrømper for å holde dem på plass. Velg sko etter underlag. Vanlige joggesko blir gjerne litt glatt på gress eller kunstgress, i tillegg til at de ikke er laget for den slitasjen de får av å sparke på en ball (oppå og på sidene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå