Gå til innhold

Trenger råd!!


ambumamma

Anbefalte innlegg

Ja da var kvalmen kommet hit også, og det er så kjipt. Jeg blir sånn kvalm at jeg må små spise HELE tiden. Problemet er bare at det funker ikke i min jobb. Syns lissom det er ille å sykemelde meg for kvalmen og, men hva skal jeg gjøre lissom. Kjenner jeg blir kvalm av lukter og div. Idag holdt jeg på å spy mens jeg holdt på med en pasient. Ganske flaut! I tillegg har jeg vakter på alt fra 9-24 timer, og blir veldig sliten.

Hva hadde dere gjort i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber også med paienter og lukter, dog uten vakter da.(tannlege) Var sykemeldt sist pga kvalme, og sånn er det bare. Ikke hver dag som er like ille, men en vanskelig jobb og flexe i. Pasientene må ha forutsigbarhet, er grenser for hvor mange ganger man kan ombestille.

 

Antar at du jobber på sykehus. Du kan jo være sykemeldt bare fra vaktene hvis det hjelper. Vet ikke hvordan det er med godkjennelse av turnus hvis det er turnuslege du er, men sjekk opp i det. Og går det ikke så går det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i ambulanse tjenesten, så kan lissom ikke bare "gå vekk" når det blir ille. Er stucked ved sidna pas jeg lissom :) En annen ting jeg tenker på er løfting. Vet ikke om det er gammel myte jeg, men vi løfter jo ofte 100 kg ned endel etasjer lissom. Får nok ta en samtale med legen og høre litt. Det må bli full jobb eller ingenting på en måte. Kjedelig for jeg trives veldig godt på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, vet hvordan du har det gitt, selv jobber jeg ikke i helsetjenesten da, men ass butikksjef.

Det er tungt, kvalmende og slitsomt på både kropp og sinn.

Jeg stortrives i jobben min, men den er ikke viktigere enn meg selv akkurat nå med et barn i magen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ta vare på deg selv og lytt til kroppen din. Ingen kan i den rett for stand ta vare på deg, det må du selv gjør.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hvertfall fått time hos legen om 14 dager, så da får vi se hva som skjer. Blir nok sykemedling tenker jeg hvis ikke ting bedrer seg.

Sant at det bare er jeg som kan ta vare på meg og lille nurket i magen, så får tenke at det er til det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...