tingeling81 Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Nekta mannen min å sitte barnevakt for ei som vi er tante og onkel til på torsdag. Synst det var litt drygt med 3 dagar til termin...om det skulle skje noko då så ville vi jo plutseleg ha ein unge til å plassere, i tillegg til våre eigne 2... og dei 2 forrige fødslane har ikkje akkurat vore så lange, så ikkje sikkert vi vil ha så god tid heller... men, men kjem sikkert til å gå 2 veker over termin...men ein veit jo aldri...
Gjest Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Syns det er høres igjennomtenkt ut jeg da.. du vet jo aldri, og du kommer til å tenke på det hele tiden og kanskje bli ekstra sliten pga det..! Vet jo ikke grunnen til at dere skulle sitte barnevakt, men har du hatt raske fødsler så er det vel uansett vanskelig for dem å komme tidsnok til å hente barnet før dere må dra dersom det hadde vært aktuelt.
xonix Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 hei! synes du skal tenke på deg selv, du skal jo tross alt føde snart. de finner sikkert en annen barnevakt. de forstår sikkert, du skal jo ha bane! da må jo mannen din være tilgjengelig....dere er jo sikkert 2 om dette...man vil jo gjerne at mannen skal være der, du blir sikkert bare bekymret hvis han skal passe barna, det er det siste du trenger...itilegg har dere egne barn oxo;)
tingeling81 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2010 synst det er greit om han reiser ut om kvelden så lenge han har telefonen tilgjengeleg og kan komme med ein gong. men han kan jo ikkje det om han skal sitte barnevakt! då må han jo vente på at dei skal komme heim igjen, så må han hente meg og kanskje vi må vente på at det kjem nokon hit for å passe våre ungar og... kjente at eg vart heilt stressa når han sa han hadde sagt ja til å sitte barnevakt! så han fekk beskjed om å berre ringe å avlyse. (trur han synst det var greit, berre litt vanskeleg for å seie nei...)
Tingellling Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Jeg synes absolutt ikke du er hysterisk. Ville jo vært fryketlig dumt om han satt der og ikke kom fra raskt nok og du måtte føde alene...
NormaJean Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Jeg syns det er aa overdrive en smule...... Men vi er alle forskjellige, jeg er kanskje mer avslappet en andre? Sendte mannen til tyskland i en uke d jeg var 38 uker paa vei, hehe!
fresh Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 ikke hysterisk en plass. Litt rart hvis de har spurt dere om å være barnevakt når det er 3 dager til termin liksom... De forsto nok hvorfor dere sa nei Lykke til!
2010 Mammaen Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Synes det var rart at de spør hvis de vet om terminen og familiesituasjonen deres...
tingeling81 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. mai 2010 synst det var litt rart at dei spurte eg og...men dei forstod at vi sa nei ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå