Gå til innhold

Inspirert av tråden om skumle filmer..The Ring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som nevner The Ring, dere mener da den amerikanske versjonen sant? Er det noen som har sett den opprinnelige japanske, eller begge deler for den saks skyld?

Jeg har nemlig aldri sett den amerikanske, men den japanske skremte vettet av meg. Ja, er ganske lettskremt, hehe, men dog...den holdt meg faktisk våken i ganske mange netter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juppjupp! Skriver under på den.

Mye særere i hele stemningen enn den amerikanske.

I tillegg så kjenner man ikke skuespillerne fra før.

Vi måtte så klart se både nr 2 og 3 etterpå:o)

Skrevet

Jeg har sett begge...dessverre...Jeg tisset ikke på meg av skrekk, men det var før jeg fikk unge. Ser jeg de igjen nå kommer jeg garantert til å tisse på meg så skumle er de :D :D

Skrevet

Har sett begge, og synes den originale japanske var eklest!

Skrevet

Helt enig...den japanske var værst....spesielt når hun kommer ut av tven....grøss!

Skrevet

Så originalen, den Japanske først, skremte vannet av meg.. Den Amerikanske ble en skuffelse...

Skrevet

Hehe ok, da har vi samme oppfatning :) da trenger jeg sikkert ikke se den amerikanske i tillegg.

HI

Skrevet

Så den amerikanske først og den skremte meg noe sinnsykt, sikkert fordi jeg så den på kino (dumme meg). Men den scenen hvor hun kommer ut av tv'en er noe av det verste jeg har sett.

Har sett alle de japanske i ettertid og de er også ekle. Synes den ene hvor beina er knust og hun går med de ekleste knirkelydene også er noe av det ekleste jeg har sett. Off...

Skrevet

Er det en film nr 3? trodde det bare var to jeg

Skrevet

Det er iallefall 3 japanske filmer: Ringu 1, 2 og 0.

Skrevet

Glemmer aldri The Ring! Ble oppringt etter filmen (av en kompis hehe med skjult nr) som hvisket: "Seven daaaays..."

Grøss

Skrevet

Herregud, han hadde fått juling av meg! Haha :) god spøk da, men likevel..

Skrevet

Stemningen i de japanske filmene er eklere enn de amerikanske, men ikke noe særlig fæle bilder. Etter og ha sett den tredje japanske filmen endte jeg opp med og bare synes synd på den stakkars jenta jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...