Gå til innhold

Inspirert: Jeg er 171 cm og veier 81 kilo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om meg utseendemessig egentlig?

Ser i den andre tråden her at kvinner høyere enn meg veier rundt 60 kilo.

Uff..Jeg har gått ned fra 94 etter graviditet. Endret livsstil, spiser sunt og trener. Er endel ute og går tur stort sett hver dag. Koser meg i helgen.

Jeg har store bryster og brede hofter. Livvidden er ikke så verst. Mage, rumpe og lår har nok godt av en oppstramming og reduksjon..

Men tror dere det er så ille at jeg faktisk må ned 20 kilo til for å bli flott?

Jeg trodde jeg skulle være fin ved 75-70 jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du er litt kraftig, men ikke tjukk. Ned 20 kg, nei er du gal?:) 70-75 kg er sikkert en okey vekt det.

Skrevet

du er omtrent som meg. Jeg har tenkt meg ned 10 kg. Da er jeg ca størrelse 40, og sist jeg var der var jeg fornøyd. Ikke tynn, heller lubben. Akkurat passe.

Skrevet

Jeg har forresten en venninne som er 178 og rundt 90 kg, hun trener mye og er ikke tykk. Bare litt kraftig bygd. Vekt er bare et tall.

Skrevet

ikke tynn, heller IKKE lubben skulle det stå.

Skrevet

Nei, klart du ikke trenger å gå ned 20 kg! Men om du kan klare 5 eller 10, så kommer du til å se kjempeflott ut, enda flottere enn nå !! :-)

Skrevet

du er som meg da jeg var på mitt meste, 1 dag før jeg fødte, begge gangene. Hadde da gått opp 21 kilo så vil jo si at du har litt å gå på for å si det sånn. Jeg følte meg IKKE komfortabel med så mange kilo, men gjør du så er jo det fint. Min vanlige vekt ligger mellom 59-62 max. Å være 171 og 60 kilo BØR være helt normalt og sunt men folk rundt om i norge er flinkt til å spise og å mosjonere lite. Det går an å trene og spise sunt(men ikke nødvendigvis lite), uten at men har spiseforstyrrelser.

Skrevet

Du kan fint gå ned 20 kilo uten at du ville sett sykelig ut. Hadde sikkert blitt slank og flott. Vil si 60 kilo og 171 er idealvekt.

Skrevet

Det kan jo hende du har ordentelig god benbygning. Føler du deg bra, så ER du bra! Selv er jeg 173 og 65 kg, og jeg er skikkelig skrinn. Jeg ønsker meg lår og pupper, men er bare skinn og ben.

Kvinner med samme høyde, skal ikke veie det samme! Vi har alle forskjellige benbygninger, forskjellig form osv...

Ikke heng deg opp i andres vekt/høyde. Jeg er sikker på at du er nydelig. ;)

Skrevet

Jeg er akkurat som deg; 171 cm men har noen kilo mer, veier 84.

Jeg har alltid vært tung, men ikke nødvendigvis feit.... Har veid 70kg, og hadde jeg blitt tynnere da hadde jeg sett skikkelig syk ut. Så det kommer nok helt an på hva slags kropp du har. Jeg bruker str 42 nå, så det er ikke alltid vekten sier noe om hvor tykk du er.

Jeg har innsett at jeg aldri kommer til å bli noen sylfide, men 75 kg er trivselsvekten min, og da ser jeg bra ut :) Ifølge andre, for vi jenter blir jo sjelden fornøyd med oss selv ;)

Hvis du er som meg, har du nok en solid beinbygning.

Ville ikke blitt så opptatt av vekten, men heller målt rundt hoftene, mangen og puppene, så kan du følge med der om du blir mindre. Anbefaler å bruke en tråd, og ikke målebånd, for da slipper du å tenke centimeter, men ser likevel om du blir mindre. Og det kan du bli selv om det ikke merkes på vekten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...