MammatilNathaniel<3 Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Hva er det? Hvordan fungerer det? Og ikke minst, hjelper det? Evt hvor langt på vei var dere da dere forsøkte det? Var hos jordmor idag og hun tilbydde seg å gi meg det om et par ukers tid... Men er usikker..
cakes Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 jeg har ikke prøvd det selv, men ei veninne av meg fikk det 2-3 ganger de to siste ukene av sv.skap. på henne hadde det ikke noe videre effekt, ho fødte ganske lenge etter siste gang, ikke var hun moden heller. men bårtt gikk fostervannet så da var det bare å dra til sykehuset da.. men, det betyr ikke at det ikke hjelper:) det bare hjalp ikke på henne..
Gjest Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har prøvd å lese litt, og tror en del begreper brukes om hverandre, og dette gjør at mange er uenig om når man skal begynne/virkning. Jeg snakket senest i dag med jm om dette, og hun sier at det er to typer akupunktur som kan gis. Den ene gis som riefremkallende og skal gis over termin. Den andre er mer for energi og livmorutvikling. Hvis kroppen er sliten kan den holde igjen fødsel, og dermed kan energiakupunkur hjelpe kroppen med å sette i gang fødselen selv.. vet ikke noe annet ord på det enn energiakupunktur, og om det er dette som er det samme som modningsakupunktur.. Hadde vært intr. å få vite fra noen som faktisk kunne dette hva som er beste måten.. Slik jeg forstod det er det iallefall ingen vits å begynne med riefremkallende akupunktur lenge før termin når kroppen ikke er klar i det hele tatt.. syns at det høres litt skummelt ut jeg da.. selv om det "bare" er akupunktur..!
daimon Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har hatt 5 akupunkturer, modningsakupunktur. Jeg er på dag 8 over termin i dag og har slitt utrolig mye med kynnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå