Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 hva mener dere er steriotyper på forskjellige folk. det som gjør at dere med en gang tenker at "den personen er sikkert..." ? jeg traff en dame for en stund siden, det første jeg tenkte da jeg så henne var at hun sikkert var i barnevernets søkelys, og da hun begynte å snakke var jeg ikke i tvil.. hun var liten, tykk og så veldig ustelt ut også hun røkte rulletobakk. hun hørtes rett og slett litt dum ut da hun begynte å snakke... vi hadde ikke snakket i mange minuttene da hun fortalte meg at BV hadde tatt 2 av barna hennes. må si jeg ikke ble veldig overasket over det, men litt overasket over at hun fortalte meg det. vi sto jo bare og snakket litt mens vi ventet på bussen... har dere noen? litt spennende å høre hva dere "tror" om folk vi ikke kjenner
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Unge menn med skjorte og v-hals gener over, evt rundt skuldrene og glattsleika hår = megler, økonom eller advokat og overfladisk Bleket hår, store pupper, solariumsbrund, påtegnede øyenbryn og mye sminke = dum og selvsentrert Unge jenter med barn (17-23 år) som er litt småfete, gjerne labbende rundt i joggebukse, har en tynn stilk av en type de herser med, ofte mørkhåret, snakker non-stop og har sterke meninger som de bare må dele med kreti og pleti til enhver tid = ammer neppe, røyker antagelig, stemmer mest sannsynlig FRP Vet at jeg nok ofte tar feil med dette, men det stemmer også veldig ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå