moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Lillebror (2 1/2) har intens hoste. Det er sånn at jeg får vondt av han. Det er tørrhoste og når han ikke får væske, en is eller noe så blir hosten og halsen sår. Det går som regel ikke 5 minutter uten at han hoster og han kan ikke gå mer enn 3-4 timer uten astmamedisiner, for da hoster han seg tom, hoster til han ikke har mer pust, og er helt rød i ansiktet. Han har også kun hatt feber 3-4 ganger (max) og har nå 38,1 i temp (normal ca 36,5). Lurer litt på om jeg skal ringe legen imorgen!?
Trollmor m/ trolljente Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Hadde ringt og hørt hva de på legekontoret mener God bedring til Lillebror
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 Takk!! Det er nesten som at jeg vil ringe nå, men de kan jo ikke gjøre noe fra eller til =( Jeg måtte ta han opp igjen fordi han bare hoster. Han hoster til han ikke har mer pust igjen og brekker seg. Han er så trøtt at han nesten sovner, men så hoster han igjen =( =(
Lene~mor til tre Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Skader jo ikke å ringe å høre, bedre å ringe en gang for mye enn en gan for lite sies det jo God bedring til lillebror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå