Gå til innhold

Lei av negativ gravid dame på jobben!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh herregud, sjelden har jeg hørt om så ufattelig mange plager og vondter på en og samme gang. Og ALT er negativt. Dette kommer fra personen som gjør absolutt minst av ALLE innen hele yrket tror jeg. Og det før hun ble gravid også. En allerede lat person som nå etter å ha blitt gravid, er både lat OG negativ. Huff. Kan man ikke holde seg hjemme, i stede for å la graviditeten ødlegge dagen til alle andre..? Hvis man ikke klarer å ha det litt for seg selv mener jeg. Og det er ikke sånn at alle plagene er like troverdig heller for å si det sånn..

Dagens utblåsing :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som det kunne ha vært meg, hehe. Jeg er sykemeldt nå da, men har i perioder av svangerskapet forsøkt å jobbe gradert. Følte ikke jeg gjorde noen nytte i det hele tatt, elt gjorde vondt og jeg var i dårlig humør. I begynnelsen når folk spurte svarte jeg bare at alt var bra osv. Men etterhvert måtte jeg begynne å være ærlig, så når folk spurte hvordan det gikk svarte jeg som det var. Flaut å klage sånn, men for egen del var det bedre, når jeg ikke klarte å jobbe fullt så måtte jeg jo få de til å forstå hvorfor.

har hatt et veldig vanskelig svangerskap, men føler ikke at det er mange for forstår meg. Det er jo ikke vanlig å være så dårlig og ha så mye vondt. Nå holder jeg meg unna jobben, vil gjerne besøke men føler jeg bare klager når jeg er der. Vil ikke irritere mer enn nødvendig. Kjipt men.

Kanskje hun trenger en sykemelding men ikke tør spørre legen? Kanskje hun frykter at arbeidsgiver blir "sur?" Det går an å spørre henne! Syns selv det er lettere når folk sier " huff, su burde jo vært sykemeldt når du er så dårlig form!" enn de som sier " Jøss, er du sykemeldt ENDA? Trodde ikke graviditet var en sykdom..."

Skrevet

Jeg tenker jo selvfølgelig på at hun kan ha det vanskelig, og ta hensyn. Hjelper til så mye jeg kan slik at hun kan gjøre arbeidsoppgaver hun trives med og føler at hun orker. Men når hun blir sint på oss andre hun jobber med er det ikke noe alright. Ikke når vi prøver å hjelpe henne. Hun satt en uke inne på kontoret fordi hun var dårlig, men gjorde iNGENTING! Da ble jeg bare irritert, for da finnes det ikke nooe vits i at hun er der. Hun kunne uretta EN ting hvertfall.. Hun sa hun ikke orka å skifte bæsjebleier fordi hun var kvalm, helt greit, klart vi hjelper til. Men når favoritt ungen hadde bæsja, så tålte hun plutselig bæsjebleier alikvel.. da har man jo litt grunn til å føle at det blir litt unnskyldninger og overdrevent. Du må jo forstå du også at det ikke er noe alright å jobbe med negative personer i utgangspunktet. Og hun er bare 8 uker på vei.

Skrevet

Slik er bestevenninnenn også. Hun er 2 dager på overtid nå, og tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger un faktisk har sagt noe positivt om graviditeten sin. ALT har vært negativt, og hun har ikke hatt det sann veldig ille heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...