Gå til innhold

Lykkeliten2, (nick) Ang leie i Fuengirola

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Snakket noe med deg tidligere ang leiligheter i Fuengirola. Det har lenge vært en drøm å leie først, men skaffe oss leilighet i Spania. Tenker på å leie i Fuengirola en uke i sept for å kjøre litt rundt å titte og se oss om. Vi har et hus nå. som skal selges her i norge og en leilighet som skal være ferdig her om ca 3-4 mnd , og da har vi tenkt å skaffe oss en leil i Spania. Bo i Spania men ha leil her hjemme også.

Har vært innom en del på Arriba Estates, masse fint. Jobber du i firmaet? Går det an å ringe å snakke med deg ang leiligheter og priser og diverse? Er ikke noe på spansk, men de snakker vel kanskje engelsk på telefonen der?

Nå har vi bestemt oss, så gleder oss til å flytte nedover. :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

:)

Saa koselig da! Arriba estates er min mann og hans foreldre sin bedrift, jeg pleide aa jobbe der, og vil sikkert begynne igjen der til hoesten, men foreloepig har ungene tatt 1ste prioriten (pluss at barnehageplass koster skjorten..he he).De snakker engelsk eller spansk paa kontoret om du ringer (svigermor er engelsk, svigerfar er spansk og mannen min er blandet, de andre der er engelske to spraaklige). Det beste er aa ringe kontornummeret (+34 952 198 590) eller sende de en email ([email protected] -er min mann, han er vant til nordmenn og veldig grei, he he :)

sender deg en pm ogsaa :)

Skrevet

Så supert! Da tar vi kontakt en av dagene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...