Gå til innhold

du som "ser", kan du være snill og "se" hit litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

har det vanskelig med min partner.....vi har barn sammen..han er meget overbeskyttende og sjalu, vil ha kontroll over alt jeg gjør etc, isolerer meg fra min familie. samtidig er han en utrolig god far, noe som gjør d vanskelig for meg å gå fra han.

kan du "se" noe....blir det bedre med tiden eller? hva ser du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg lovet min kjære at jeg skulle holde meg unna tarotkortene mine og det å "se" andre men greit.

Gi meg fødselsdatoen din og hans så skal jeg ta en kjapp titt.

S

Skrevet

20.03.78 min

12.11.74 hans

takk :)

Skrevet

Kan du kanskje se litt nærmere på hvordan din familie behandler han som familiemann. Har en følelse av at han ikke får lov å være "far" rundt dem. De overstyrer og tar fra ham selvfølelsen.

Det blir ikke bedre med tiden om du ikke tar en omgang med han om problemet. Om du tar en skikkelig oppvask vil dere komme nærmere enn noen gang. Om du ikke gjør det vil forholdet bli mer og mer platonisk. Du vil også ende opp bitter.

*Man er sin egen lykkesmed*

Skrevet

Skulle gjerne ha spurt deg om mitt forhold også, om det en gang blir stabilitet... Men om du ikke vil så skjønner jeg.

Skrevet

takker for svar!

Skrevet

HI

Akkurat nå føles alt kanskje kaotisk ut men det er som om dere skal få en ny vitamininsprøytning i form av en ny jobb som gir ekstra god økonomi. Føler nok at han er mannen i ditt liv for det ultime kjærlighetskortet kommer opp på utfallet.

Dere skal i alle fall ut på noe sammen og der bør du ta mot til deg og si hva du føler. Et arrangement ute i naturen tror jeg at det er. Det merkelige også hos deg er at det er en ny baby inne i bildet. dvs at det snart kommer en til. Er i alle fall det jeg får opp.

Ønsker deg lykke til

Til anonym over her: Dette er akkurat grunnen til at jeg ikke går ut med nick her fordi jeg blir nedlasset av pm fra brukere om å spå og se på dem.

S

Skrevet

hm..ganske spesielt å spå på anonymforum må jeg si.....også bak anonym knappen liksom!

Skrevet

Ja det er nok det og man får bare stole på at det jeg sier er seriøst.

De som velger å spørre er jo også anonyme så da får de velge selv hva man gjør.

S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...