Gå til innhold

Hva skal dere i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gamle er barna? Vi trenger ideer til hvor og hva vi kan gjøre med barna våre. De vil da være 3år og litt under 1år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til familien min i Kristiansand. I det nye badelandet i Dyreparken en dag, selve Dyreparken en annen dag. Drar med båten til Danmark mens vi er der og overnatter en natt. Da skal vi i enda et badeland og på stranda, forhåpentligvis.

Ungene er 2 1/2 år og 6 mnd.

Skrevet

Her blir det fødsel, men tenkte oss en tur på Nordens ark.. Tar det som det kommer :)

Skrevet

Vi tenker på å ta med de små til Malaysia men er ikke sikre ennå.

Gulesider er nokså relaxed og booker nok ikke før i juni haha.

Ellers blir det en kjærestetur til Amsterdam og en ukestur til den sørlige delen av Europa bare vi to før vi tar flokken og reiser et sted hvor det er varmt og mor kan sole den hvite kroppen sin mens far snorkler med flokken ;)

Pluss masse late dager i Oslo og alle herlige badeplasser hovedstaden har å tilby ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Til syden i juli med jentungen på snart 6, om alt ordner seg :)

Ellers blir det vel noe turer til svigermor og svigerfar på vestlandet, tenker jeg :)

Skrevet

I sommerferien skal vi ikke noe sånn stor tenker jeg...

skal besøke familie på østlandet også en biltur til sverige...ellers bare slappe av og kose oss...

Skal til syden i begynnelsen av oktober i steden for:)

Skrevet

I sommerferien skal mor i huset forhåpentligvis klare å ta seg inn igjen etter et hardt arbeidsår, få rydda huset, finne bunnen i skittentøyskurvene, få litt skikk på utearealene her, hjelpe gubben med å bygge på terrassen, sette opp en mur på gårdsplassen og få noen til å pusse opp badet.

Og rekke ei uke til Sverige inkl et par dager i Astrid Lindgrens Världen.

Og vips - så er det nok straks klart for nytt arbeidsår, tenker jeg. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...