Gå til innhold

tips til steder de selger fine bilder til barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger noen tips til hvor man får tak i søte bilder til barnerommet. kan huske og ha sett noen små lerrets bilder med malte prinsesser etc på, men klarer ikke finne noe liknende. noen som vet om hvor de selger fine bilder til jenterommet?

takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte noen artige bilder på skeidar en gang. En ramme med 4 små artige motiver på rekke. Animert med forskjellige dyr. Tenkte også å kjøpe tomme rammer på ikea og artige kort til å putte inni. Ellers så har de endel barnebilder osv på obs faktisk.. :)

Skrevet

Jeg har veldig sansen for bildene til en fotograf som heter Anne Geddes.

På denne amerikanske nettsiden finner du kort til USD 2.50 (ca. kr. 15,-) per stykk. Vet ikke om dette faller i smak hos deg, men du kan jo ta en titt: http://www.annegeddes.com/shop/Greeting-Cards-C59.aspx

Jeg har ikke bestilt fra butikken over, så vet ikke om de leverer til Norge. Alternativt har www.allposters.no postere av Anne Geddes. Skriv navnet hennes i søkefeltet for å se resultatene. Jeg har handlet fra allposters før, og var veldig fornøyd med bestillingen.

Skrevet

På allposters.no eller com har dem alt det hjertet måtte begjære i alt fra monet til foto.. søkte på alver, og fikk opp noen helt fantastiske nydelige bilder av forskjellige blomsteralver i en serie.. E ikke dyrt heller.

Skrevet

har funnet noen fine bilder på kidsroom.

Skrevet

fine lerretsbilder på www.blafre.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...