LittLykkelig Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Hehe må le litt. Synes det er ganske ironisk at ikke mannen også kan være utstyrt med redebyggingsinstinkt.. Nå har jeg fått helt angst for rot, må ha system på alt her og føler at leiligheten er ALTFOR liten og at det ALDRI blir ryddig nok. Stresser rundt med bekkensmerter, tungpust, skrubber dusjen og styrer verre. Er så sliten at jeg sovner på sofaen etterpå. Men han.. HAN er visstnok blind for rot. Han ser virkelig ikke forskjell enten det nesten gror ned her (i følge mine stressede øyne) eller jeg akkurat har ryddet i to timer. Han ser ut til å trives godt i alle omgivelser, og klarer aldri å forstå at jeg vil ting skal ha orden og system. Han vet ikke hvor noe er, og klarer aldri å legge ting nøyaktig der han fant det. Argh! Hehe, er litt urettferdig nå. Han prøver, jeg ser det. Tror det er en genetisk greie. At han rett og slett ikke ser på rot med samme angstfylte blikk som meg. Og på 47 kvm blir det fort rotete! Et lite hjertesukk dette, skulle bare ønske vi begge hadde redebyggingsinstinkt.. Det ville gjort min tilværelse fremover myye lettere!
SpongeBob Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Hehe - veldig kjent det der! Men jeg må få rose mannen min litt her - i helga var vi på langhelgetur, fire familier med til sammen ni unger. Jeg har bekkenløsning og er 50% sm for å få slappet av litt, og fredag satte jeg meg ned og snakket ordentlig med ham om hvordan det pleier å være når vi drar på tur med den gjengen - mammaene gjør alt det praktiske og pappaene koser seg. Vi leier hus som skal ryddes og vaskes osv, ungene må ha mat og underholdning - dere skjønner vel tegninga. Denne gangen var altså jeg rimelig redusert, i tillegg er en av de andre mammaene veldlig syk OG lider av husmorstolthet de luxe. Og tror du ikke min kjære (det er han virkelig:)) slo til, organiserte rydding og utvask og matlaging og turgåing og det meste? Fikk med seg de andre pappaene, ordnet og sto i - fantastisk!!!
LittLykkelig Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 Oi, ja det var ikke verst! De kan når de vil, særlig hvis det er andre folk til stede Han så vel alvoret da siden du hadde snakket ordentlig med han. Bruker også å be han pent om å hjelpe meg litt ekstra i tiden framover, men i hverdagen så ser han ikke samme behovet for rydding som meg. Så er vel vi høygravide litt ekstra nøye på at alt skal være ordentlig kanskje.. Får helt angst med tanken på å føde med rotete hus. For han kan jo ikke rydde og vaske like nøye som jeg vil ha det, og følge mitt system..
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 kjenner til det der men, må skryte en del alikevell av min kjære! det er han som tar husvasken, vasker klær å henger de opp men, alt det andre rote som også vokser til tider er det som regel jeg som ender opp med å ta. sliter med bekkenl både framme å bak, så har vondt for det meste. men prøver så godt jeg kan å gjøre det som må tas, men ender innimellom opp med å grine av alt rote istede da trår mannen til å tar det <3
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Hehe, kjenner meg igjen, selv om mannen er veldig snill og hjelper til! Det er bare at jeg ser alt jeg skulle ha gjort, og blir så stresset av det at jeg ikke får sove nesten! Huff og huff.. Kjenner at det også stresser meg at det er såpass lite tid igjen nå.. Har liksom så masse jeg vil rekke å gjøre!
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Vel, her i huset er det jeg som ikke ser rot og slett ikke bryr meg, så det varierer vel litt...
LittLykkelig Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2010 Skulle gjerne vært som deg og ikke sett rotet.. Ville vært herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå