Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det føles veldig godt faktisk.

Jeg hadde håpet jeg skulle holde ut til permisjonen starter 30 juni, men måtte kaste inn håndkle...

Har ikke hatt det behagelig på jobb i det siste, og ennå værre når jeg

kom hjem fra jobb...

Så nå skal jeg slappe av og nyte dagen:) ordne litt hverdag og ikke stresse, DET ser jeg frem til, :) Kanskje jeg får mer ork til guttane mine også, annet ennå å snakke med de...:)

Reiser på ferie en uke nå ppå torsdag da, det skal bli deilig:)

Er i min 32 uke nå, flere som meg som er sykemeldt=?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært sm i forskjellige grader siden 010310.. Var 100% sm i en mnd, så 60% sm fram til fredag som var. Tilrettelagt på jobben da. Ble 100% igjen nå på fredag grunnet blodtrykk, og er 100% sm frem til jeg går ut i perm 18.06.10. Jeg har ingen andre barn, og mannen er på sjøen, så det kan nok bl litt lange dager. Kunne tenkt meg jobba kanskje en dag i uka, men vet at det som holder blodrtykket nede er hvile, så.

Nyt tiden framover nå, og ta det med ro. Det blir nok å henge fingerene i. Bruk energien og "fritiden" på barna dine, det er en tid for alt.

Er 32+4 i dag...

Skrevet

e også i uke 32 og i dag måtte æ innse at æ ikkje kain ut t permisjonstida med 65% sykemeldt. skal prøve å bite tennern sammen å jobb ut mai før æ sykemlde mæ 100%. d e 6 arbeidsdaga som æ jobbe halve daga.

bekkene gjør ondt og e så sliten og trøtt. Synd å sej d men æ gler mæ tel å være færdi på jobb å kunne ta mæ litt igjen. Har mange ting i heimen æ sku ha gjort men, bruke aill enegien min på jobb og når æ kommer heim e bekkene svinaktig ondt. kjennes ut som kniva som stikk og skjær! men men..

Skrevet

Ja jeg starter min permisjon den 28. juni, men måtte legge inn årene idag... 100% sykemeldt, pga bekkenløsning, men har jobbet 50% i litt over en mnd nå...

:o) Ser fram til å sitte å kose meg med en bok på verandaen i sola ;o)

Skrevet

Er forresten også i uke 32 ;o)

Skrevet

Lurer på om det går den veien for meg også. Skal prøve å holde ut et par uker til, så får jeg se... Men en ting jeg lurer på: Hva får man utbetalt når man er sykemeldt? Har aldri vært det tidligere!

Skrevet

Jeg får lønn fra arbeidsgiver, så får samme lønna når jeg går sm, og til lik tid...(den 12 hver mnd). Er du fast ansatt??? Tror de fleste får fra arbeidsgiver, så får de tilbake betalt fra Nav:)

Skrevet

Ja enig det:)

Man skal klare seg gjennom dagen også uten å føle seg HELT utmattet så snart unga er i seng... (stakkars mannen min...:)

Skrevet

Å ja vi får satse på go` vær fremover nå:)

Bare så kjipt med disse svangerskaps flekkene på kinna...men gikk bort sist, så gjør nok det nå også..

Skrevet

Jeg har desverre vært 100 % sykemeldt siden uke 18 :( Er i min uke 33 + 3 idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...