Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Hvor lang tid bruker dere på dette daglig? Og hvor mye penger i mnd ca. Lurer på om jeg har mulighet for å ta bedre vare på utseendet mitt.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Jeg bruker ca 3 kvarter hver morgen på dusj, hudpleie, sminke, antrekk og hår Og jeg føler jeg er en pen og velstellt småbarnsmor Penger er verre... Jeg bruker mye penger... Vertfall for mye for mitt budsjett.. Jeg bruker nok rundt 3500 kr i mnd på den slags
Gjest Gul stjerne Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Ojojoj, for et budsjett. Jeg bruker ca en time på dusj, kaffe, klær og sminke om morgenen. Jeg bruker gode produkter, men 350 kr for en foundation jeg har i månedsvis er ingen økonomisk ruin. Pudder, div blyanter etc varer lenge, så jeg forstår ikke hvorfor det skal koste så mye. Jeg kommer langt for noen få hundre i måneden.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Tja, bruker kanskje 25 min til sammen på dusj, hår og sminke hver dag. Jeg bruker litt solpudder, rouge og maskara. Tipper jeg bruker ca 200 kr i snitt i mnd på alt jeg bruker av produkter. Så koster meg ikke så mye tid og penger akkurat..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 til dere 13:54 Er budsjettet deres med hår og klær?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Dagkrem og nattkrem og øyekrem og sminkefjerner og ansiktsvask fra Oil of Ulay ca 200 kr pr stk (da runder jeg kraftig oppover). Rens og vask har jeg 6 mndr (67 kr/mnd) av, kremene ca 3 mndr ansiktskremene (134 kr/mnd)og øyekremen 4 mndr (50 kr/mnd). Er da på 251 kr/mnden Mascara 150 (i snitt, handler inn på tilbud,- alltid. Tax-free osv) har i 5 mndr (vet holdbarhet er 3 mndr, men så lenge jeg ikke reagerer og det IKKE er tomt) = 30 kr/mnd Lipgloss....DER sløser jeg,- kjøper i "Hytt og pine". Men si 100 kr/mnd (kjøper sånne "billige"......) Øyenskygge, bruker en palett til 198 (er på salg til 125 nå og da). Tror det er IsaDora. Den har jeg i 7-8 mndre= 25 kr/mndn Make-upkrem= Maybeline til 198, har den i nesten 1 år = 17/kr mndn Rouge= 198 har den 1,5 år = 11 kr/mndn Da er jeg på: 434 kr/mndn. Frisør bruker jeg ikke, har langt hår, min mor stusser. Striper også selv, bare ettervekst, hver 3.mnd koster da 98 kr fordelt på 3 mndr varighet blir det ca 33 kr/mnd. Hårstyling.....Vanskelig og si, bruker ikek spesialprodukt. Kan fint bruke mannen sine når jeg skal sette opp håret litt ekstra, og kjøper frsiørshampo på nett til 79 kr flaska for det som koster 269 her ) Men må følge med på tilbud og shoppe inne "lager"... SÅ med hår og hudpleie og sminke,_- 467 kr/mndn....... Så røyker jeg ikke, og drikker en 3 liter vin i løpet av 8 uker (til 200 fra Sverige) som eneste "Luksuslaster der";-og er ikke ut"på byn"...VI er ute og spiser og på fest hos venner, men det koster ikke særlig... Klær kjøper jeg sjeldent, men saster på kvalitet, kvalitet på salg blir dyrt, men handler inn bare 2-4 gang i året (totalt bruker jeg kanskej 1000 til 2000 hver gang,- maks 5000 i året..Da er sko inkludert), kjøper heller tilbehør og "engangssingletter, topper osv" for og "friske opp" noe gammelt til en slikk og ingenting...TO til 25 kr og lignende..... Trener hejmme på apparater for til sammen 4000, da er manualer og matter "evigvarende",- ELipsemaskin holder i 5 år, den er det 3000 for,- og treningsklær bruker jeg ca 2000 på i året, som inkluderer 1000 til et nytt par joggesko i året....... SLik holder jeg meg sprek og i form, og ser noenlunde velstelt ut uten og blakke meg....Bruker mindre på alt dette (trening og sminke og klær) enn hva jeg brukte kun på røyk da jeg røyka......
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 til anonym 14.00 hvor bestiller du frisør sjampo fra? del gjerne linken!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Tidsforbruket mitt (NN 1400 FOrtsatt) 15 min hver morgen 1 t trening, 5 min dusj og kveldsstell etterpå......Trener etter at begge ungene er i seng, så går ikke med noe tid til det:o)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 13.54 her. Har ikke regna med klær og frisør, men sånn som sjampo og balsam, og alt til hjemmebruk.. Bruker max 2000 på frisør i året. Fyller på litt i klesskapet når jeg har penger til overs, så ca 500 i snitt, i mnd på klær tenker jeg.
serin@ Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 Bruker ca 20 min på dusj, hår, sminke og klær. Vi tro at jeg bruker ca 3000 kr i mnd på frisør, sminke, klær og behandlinger(negler)
tante grusom master of law Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Jeg bruker 45 min hver morgen på stell av meg selv, sminke og hår. Bruker veldig lite penger på klær. Handler all frisørshampo, balsam og sminke på nett. Strawberrynet.com og feelunique.com.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #12 Skrevet 18. mai 2010 Dusj: 10 min. Hår: 5 min. Sminke: 10 min. Kjøper dyre produkter, men de varer til gjengjeld lenge. Bytter ute ca. hver 3. - 4. mnd. Bruker dog altfor mye penger på klær. Blir et par nye antrekk hver mnd, dessverre. Men shopper for det meste på H&M, Zara osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå