Gå til innhold

Hamsteren har løpt inni et hull i veggen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
:( :( Og det er ingenting å gjøre, hvis vi skal få den ut må vi skjære opp hele veggen..vi leier og har søren ikke lagt merke til det bittelille hullet!! Huff! Jeg har hatt hamster og smådyr i alle dyr, dette har aldri skjedd meg:-(
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor lenge vil den klare seg der inne??

hi

Skrevet

Det gjorde min og. Kom frem etter to uker, tynn og skral.

Lurer på om foten var knekt og.

Aldri sett så mye mat i kjakene som da. Huff.

Dette er 20 år siden.

Skrevet

Bruk støvsuger'n?

Skrevet

kan dere ikke kjøpe en slik musefelle som bare lokker hamstret inn dit ved hjelp av ost eller noe slikt og så lukkes en luke bak den så fort den går inn?? Du setter den bare tett inntill det hullet den krøp inn i.

Vet ikke helt hvor man får tak i slike jeg. Vet at skadedyrsentralen har slike, men de er det jo gift inni så det går jo ikke! Kanskje de kunne hatt noen slike rene feller på felleskjøpet??

Skrevet

sett fram en klatt med leverpostei.. Da lukter den maten og vil komme fram etterhvært.. Men d må du få til å fange den.. Evt. sitt forran hullet og dunk litt med fingeren i golvet.. Hamstre reagerer på det.. Blir nyskjerrige..

Skrevet

Gjorde den det? Huff, stakkars..jeg tviler egentlig på at vår klarer å finne tilbake, men...

Barna er så lei seg:-(

Skrevet

Hadde du sagt det til ungene dine hvis dyret deres ble borte i veggen 13.37? Skjerp deg!

Det hullet går ut i en slags sjakt med masse rør og går ned tre etasjer, så jeg tror ikke den vil klare det..satt fram frukt og leverpostei og får lage eller kjøpe en sånn felle. Takk for svar!

hi

Skrevet

Vel, om ponnyen til mine unger forsvant inn i et hull i veggen, ville nok støvsuger'n hjulpet lite.

Skrevet

Så kjedelig det må være å ikke ha empati.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...