Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Har en liten på 3 år, som stort sett prater reint å fint. Snill å grei å det har vær lite trass til nå. Aldri hørt han si annet enn fy fader før, for det har gluppet ut av meg noen ganger.. desverre. Men i går, forann masse folk ute så satt han i vogna og ville jeg skulle gå hans vei, men vi skulle nedover så jeg sa nei.. Å da kom det høyt " fy faen assa, mamma"..... Ble helt satt ut... fler som har barn som glepper med sånt ordbruk?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Helt normalt. Barn som går i barnehagen og/eller leker med mange barn lærer ofte slike ord. Av og til glipper det for foreldre å banner så barna hører det. Barnet hører det og bruker ordet igjen i venneflokken og vips, så har du en haug med barn som har lært et nytt ord!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 3-åringen min har ikke dratt det så langt, det nærmeste er at han kaller oss dumming eller "din bæsjing", mens han ler så han rister. Prøver å plukke det av han, men det er ikke så enkelt når han inspireres av de eldre ungene i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Ok, takk for svar... blei bare litt satt ut av den der. Ler av det nå, men lite gøy der å da.. Heldigvis ikke kommet noe mer så får håpe det holder for en stund
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Gutten min kom hjem fra barnehagen og fortalte engasjert om noe som var skjedd, og avsluttet med " det var driiidkult"... hehe... kunne ikke annet enn å le. Spurte ham hvem han hadde lært det ordet av, og om han visste hva drit egentlig betyr. Han fortalte at xxx sier det hele tiden. Jeg sa at det betyr bæsj. Da ble han alvorlig, og sa at det skulle han slutte å si, og han skulle fortelle xxx i barnehagen hva det betyr:) Har ikke hørt ham bruke uttrykket "driiidkult" flere ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå