Ennai Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Ble utrolig bekymra i går og i natt. Skulle til å gå av bussen i går, og måtte vri meg for å komme av setet. da fikk jeg noen helt enorme smerter nederst i magen. klarte å komme meg av bussen med stigende smerter men måtte bøye meg over benken i busskuret mens det var på det mest intense. Det startet nederst til venste i magen og bredte seg utover til hele magen under navlen. Det var de verste krampene jeg noen gang har kjent! Føltes som om at det brant i hele magen mens det sto på :S Det samme skjedde igjen i natt. Skulle snu meg i senga og da kom de igjen. Startet på samme måte, samme plass og varte omtrent like lenge. Til og med typen våkna av at jeg hadde vondt og ble livredd. Skulle ikke tro det er noe muskelært heller, siden det sprer seg utover slik det gjør :S Er det noen som har opplevd noe lignende eller vet hva det kan være? Er ikke mer enn 28+4 i dag :S
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Høres ut som livmorbåndene, de har jo forflyttet seg nå, jeg har av og til fått dette når jeg sitter i en spesiell stilling (kjører bil f,eks) og nyser, fytti rakkern det er vondt. Ta kontakt med noen om du er redd:) Det hjelper alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå