Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Ostesnitzel med ris, fiskepinner, lasagne, gryte og pølser tror jeg. Kanskje fiskeboller en dag
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Kylling strimler med stekte gr.saker,fiskepinner,kyllingkjøttboller...mest mulig sunt sia jeg er på slanker`n. Junior får potet el pasta i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 idag:fiskepudding i hvit saus. Mager skinkepai, lapskaus Noe av en seieblokk
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Er alene denne uken, så det blir veldig lettvint: Pasta med kjøttsaus, karbiser med ertestuing, pølsegryte med potetstappe, pasta di parma (toro ja), wok med svinekjøtt, kanskje pannekaker, fiskesuppe eller fiskekaker.. Får se.. I dag har jeg lyst på pasta med kjøttsaus... Og hvitløksbaggiser..
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Vi skal ha kyllingfilet, ris og salat idag. Imorgen blir det pølser eller spagetti og kjøttdeig. På fredag eller lørdag skal jeg lage pizza.
The Bad Gal Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Fant akkurat ut hva jeg skulle lage idag, det blir pizza med grov bunn av speltmel og havregryn. Resten av uka aner jeg ikke, er dårlig til å planlegge, men det blir nok noe med breiflabb og tunfisk(ordentlig, ikke den ekle på boks) siden jeg lot meg overtale av fiskebilen til å kjøpe x antall kilo forrige uke.... Grillet tunfisk med div grønnsaker(småtomat, sukkererter, paprika, chilli) bakt i kokosmelk i ovnen, samt brun ris, tenker jeg det blir i morgen.
Lemonia Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 I dag: Stekt laks med squash/asparges/ruccolasalat, kokte nypoteter og hjemmelaget urtemajones. Onsdag: Pitabrød fylt med stekt kylling, ovnsbakte grønnsaker (løk, hvitløk, paprika, squash, fennikel ++) og paprikahummus. Torsdag: Pai med fetaost, spinat og urter. Enkel salat til. Fredag: Vi har gjester, så det blir gazpacho til forrett. Minitapas til hovedrett, dvs spekeskinke, italiensk salami, artiskokkhjerter, oliven, ovnsbakte paprika fylt med en fetaost- og urteblanding, mozzarella/tomatsalat, italiensk landbrød og aïoli. Dessert blir Pavlova. Lørdag: Marinert grillet indrefilet av svin med grillede nypoteter, grønnsaksspyd, foliebakt hvitløk og kryddersmør. Søndag: Hjemmelaget italiensk pizza med cherrytomater, oliven, chili, spekeskinke og ruccola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå