minion Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Noen som kan anbefalle en god klinikk som utfører 3d/4d ultralyd i oslo? evt. pris?
monevj Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Ultralydklinikken på Lysaker. 900,- for en flott opplevelse og mange fine bilder. Hyggelig mann og du får komme tilbake om bebisen "gjemmer" seg og det ikke blir så bra bilder.
Alt-er-mulig Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Føyer meg inn på samme. Ultralydklinikken på Lysaker. Mye billigere enn Majorstua m.fl. Vi fikk fantastiske bilder, tok seg god tid, og lett å få time hvis man bestiller litt i forkant:-) Lykke til og gled deg hvorenn du ender opp!!
Corneliuss Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Nesten alle skryter av Lysaker =O) Men har ikke vært der selv så vet ikke. Familieklinikken på Majorstua er derimot bra (koster litt mer - 1200 kr). Majorstuaklinikken har mye kompetanse. Men hvis du går for å ha en opplevelse/ kosestund med video av babyen så hadde jeg nok ikke anbefalt de i samme grad. De er litt mer "legete" og opptatt av at noe ikke er feil, i større grad enn å gå deg en spennende opplevelse og kosesnakke, hvis du skjønner. Har akkurat bestilt til Familiekl neste uke. Gleder meg!! =O)
Lilleprinsesse76 Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Jeg anbefaler også Ultralydklinikken på Lysaker. Var en veldig hyggelig opplevelse:o)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Lysaker ja Vi fikk komme igjen 1uke etter vi var der første gangen pga Vesla her var ikke noe fotomodell (som han mannen sa) den første dagen.. Får han ikke noe bra bilder når dere er der så får dere komme igjen fort som mulig og den timen betaler dere ikke noe for UTROLIG hyggelig han som driver det.. Koselig lite lokale.. lett og finne frem Som oss,bønder i by`n fant frem med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå