Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefalle en god klinikk som utfører 3d/4d ultralyd i oslo? evt. pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ultralydklinikken på Lysaker. 900,- for en flott opplevelse og mange fine bilder.

Hyggelig mann og du får komme tilbake om bebisen "gjemmer" seg og det ikke blir så bra bilder.

Skrevet

Føyer meg inn på samme. Ultralydklinikken på Lysaker. Mye billigere enn Majorstua m.fl. Vi fikk fantastiske bilder, tok seg god tid, og lett å få time hvis man bestiller litt i forkant:-)

Lykke til og gled deg hvorenn du ender opp!!

Skrevet

Nesten alle skryter av Lysaker =O) Men har ikke vært der selv så vet ikke. Familieklinikken på Majorstua er derimot bra (koster litt mer - 1200 kr). Majorstuaklinikken har mye kompetanse. Men hvis du går for å ha en opplevelse/ kosestund med video av babyen så hadde jeg nok ikke anbefalt de i samme grad. De er litt mer "legete" og opptatt av at noe ikke er feil, i større grad enn å gå deg en spennende opplevelse og kosesnakke, hvis du skjønner. Har akkurat bestilt til Familiekl neste uke. Gleder meg!! =O)

Skrevet

Jeg anbefaler også Ultralydklinikken på Lysaker. Var en veldig hyggelig opplevelse:o)

Skrevet

Lysaker ja :)

Vi fikk komme igjen 1uke etter vi var der første gangen pga Vesla her var ikke noe fotomodell (som han mannen sa) den første dagen..

Får han ikke noe bra bilder når dere er der så får dere komme igjen fort som mulig og den timen betaler dere ikke noe for :)

UTROLIG hyggelig han som driver det..

Koselig lite lokale.. lett og finne frem

Som oss,bønder i by`n fant frem med en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...