Gå til innhold

Endelig høygravid! Hvor mange dager har dere igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg endelig høygravid! Bare 40 dager igjen. Hurra! Nå håper jeg på full sykemelding fra mandag. Har så lave Hb verdier at jeg har melkesyre i bena av å gå opp trappa. Ingen god kombinasjon med toåring som trenger oppmerksomhet og kos.Resulterer i regelmessige kynnere hver kveld. Men nå er jeg hvertfall høygravid. Siste milepel før fødsel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ifølge ul termin 16 dager igjen, men etter min mens termin er det bare 8 dager igjen.

Jeg stoler på min egen for dette barnet er nøye planlagt :)

Har til nå hatt et fantastisk svangerskap uten noen plager og det er bare siden søndag jeg har følt meg tung så har vært superheldig:)

Skrevet

24 dager igjen!

Skrevet

Herlighet, betyr det at jeg er "høygravid" om fem dager? 45 dager igjen, det går unna...

Skrevet

Nå har jeg kommet inn i siste uka. Har termin på søndag ;-) Johoo

Skrevet

44 dager til ul-termin. 4 dager til høygravid. Tiden har gått fort de siste 2 månedene. Håper det fortsetter sånn :-)

Skrevet

Om 4dager er jeg høygravid :)

Ser ikke sånn ut her men.. Ikke så stor av meg og føler meg ikke høygravid om 4dager tror jeg...

Men er akk passe stor..Passe liten kul på magen der Vesla ligger og koser seg <3

Skrevet

Termin i dag. Men har ingen følelse av at ho kommer enda.

Skrevet

35 dager igjen :) Merker at man er høygravid her i gården hvertfall :P he he

Skrevet

40 dager igjen og høygravid i dag :D

Skrevet

54 dager igjen te ul termin, så 14 dager igjen te høygravid ;) men skal sies at jeg har følt meg høygravid i flere uker nå :P

Skrevet

24 dager igjen :)

Skrevet

11 dager igjen, bare venting nå føler jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...