ariel 78 Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Da har tanta dratt og vi gjør oss klare til 4 pp:) I tillegg til bidronninggelè og wild yam har jeg nå kjøpt inn solvipect,og sink og selen til mannen:) Nå MÅ det vel bli en bra pp:)? Begynner å EL-teste på fredag,forventer EL på tirsdagen ca. Noen med meg frem mot uke 23?
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 jeg hører vel til her,er på dag 4,spotter enda litt, men er bare lite.. har fått lenger lutealfase forrige pp med wild yam, har hatt 10 dager,å syklus på 28 sia jeg var 12 tror jeg,ikke eltesta før 2 siste mnd,men har altid hatt 28 dager syklus,så tror altid lutealfasen har vært 10 dager,siden jeg nå hadde 32 dager, som stemmer da veldig. men er flott det:)
˙·٠•●♥☆Gutt07+baby2011☆♥●•٠·˙ Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er også med:) IKM 7juni...
Carina har to små gull Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Hei og hopp.. da kommer jeg inn til dere Tanta kom som venta 5 dager for tidlig denne pp også. Var å tok en masse hormion prøver forrige pp og de er normale så denne pp starter jeg på nytt opp med akupunktur og har min første time allerede i morgen Ble gravid i oktober ved hjelp av akupunktur, men mista da i uke 8. Denne gangen håper jeg også på klaff og at spira blir. Akupunktøren skal forsterke el mi og stabillisere syklusen min. Håper på at kroppen skal komme i skikk nå I tillegg skal svømmerne til sambo spares på denne pp. Håper på en liten struttende mage til sommeren Håper jeg er gravid til den 19 juli, gruer meg til dagen. Da kunne jeg ha hatt en sønn på 1 år, men slik gikk det ikke.
Night 78 - keiser og prins Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er med! Er på dag 12 nå da, men har lang syklus... Venter el rundt 23. el 24. mai. Er på fjerde og siste doble pergokur så nå håper jeg spiren sitter! Har fått øreakupunktur, soneterapi og en haug med naturmedisin i dag, så nå altså!!! Mannen har og fått sin dose tabletter. Hehe. Startet testingen i dag tidlig. Nå har vi snart prøvd i 8 mnd på nr 2 så er veldig klar :0)
Peispå! Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Siste rest av tanta er på vei bort, og jeg er superivrig på å komme i gang! Har hatt enkle sykluser på 28 dg før, men vet ikke helt hvordan kroppen er nå etter Ma og påfølgende utskrapning i april. Det positive var å få TR nøyaktig 28 dg etter utskrapningen(4 uker) så det kan vel tyde på at den fortsatt er "lydig" Jippi, jeg gleder meg til å komme igang og har bunkret opp med tester i alle farger og størrelser:-) La festen starte jenter!!-Og Carina; Nå er det din tur!!!!
Fru Tuttemor Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Der var jeg også ferdig med tanta og spottingen.. begynte på bidro idag siden jeg mistenker at jeg trenger en liten oppretting i hormonene mine...jeg ser ikke ut etter den tidlige Sa jeg hadde for 5 uker siden..kviser pryder ryggen min og skuldrene,mest skuldrene,fysj... Har bestilt fotsoneterapi også Så neste pp blir det akupunktur Alt skal prøves Er i 3pp etter BO og utskrap i februar.. Gråt hele dagen nå når jeg fikk mensen men starter nå med ny frisk å dere holder humøre mitt oppe med deres pågangsmot da må jo jeg også ha det og slutte å sutre tenker jeg.. hvordan skal jeg ta bidro riktig? 3 ganger dosen på esken ? Begynner og teste,tja vet ikke,hvordan skla jeg forhodle meg til syklusen når jeg fikk menssen to dager på overtid? skal jeg forskyve EL med to dager eller kommer den som vanlig ?samme antall syklusdager? skal jeg telle IKM som dag 1 i syklusen eler er dag 1 når mensen kom? Vi skal da bli gravide vi alle sammen i denne ikm-uken :)
LanzaroteJenta Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Hei, hei! Nå er jeg ikke sikker på om jeg hører hjemme her. Har nettopp hatt en SA, men blødningene stoppet like fort som de kom, og jeg kjenner meg "kroppslig" ok til å kjøre på igjen. Vet man anbefaler å gjerne vente en mnd før man prøver igjen, men min lege sa iallefall at det var bare å begynne. Dette er både skummelt og veldig spennende, men man må jo bare tenke positivt eller hva? Da får vi se hva kroppen finner på denne måneden...
Satya Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Hei og hå, jeg er med! Ikke fullt så motivert som tidligere perioder, men det kommer seg etter hvert. IKM helt på slutten av uke 23, kanskje begynnelsen av 24. Hadde så god følelse sist, så det var så kjipt når tanta kom. Gleder meg til å høre erfaringene deres med bidro og wy, vurderer det NESTE gang, hvis det ikke blir noe denne perioden Stå på jenter!
ariel 78 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2010 Imorgen starter EL-testingen for min del:) Hadde planlagt en helg med mye sex,men nå blir det hyttetur med hele familien..så da begrenser det seg nok litt antar jeg. Men føler virkelig for å komme meg bort også,å PRØVE å tenke på andre ting enn babylaging:) Blir nesten en sekk bare med hjelpemidler nå da så det er bare å begynne å pakke,hehe:))
Carina har to små gull Skrevet 21. mai 2010 #12 Skrevet 21. mai 2010 Blir nok ikke noe prøving denne pp. Har fått prøve forbud av akupunktøren, men blir her allikevel.. blir spennende å se om jeg har fått 14 dagers lutealfase
<3m&a<3 Skrevet 21. mai 2010 #13 Skrevet 21. mai 2010 eg e med.. har ikm søndag i uke 23.. har prøvd ei stund no, men ingen resultat går det ikkje rette veien den pp her så blir det legebesøk og hormonkur! Har fått beskjed av gynekolog at eg ikkje har eggløsning hver syklus, så må ha hjelp til å få eggløsning.. :S Satser på at eg slepper å få hormonkur! Ønsker alle doke andre prøvere masse lykke til og kos doke i pinsa!
lykkeliten1 Skrevet 22. mai 2010 #14 Skrevet 22. mai 2010 Slenger meg på her jeg..... Håper på spire. Ellers blir det pergotime til høsten....Trussel!
Fru Tuttemor Skrevet 22. mai 2010 #15 Skrevet 22. mai 2010 Påbegynt bidro og vulkanutbruddet på ryggen er begynt og gi seg !! jeeeei... har kuttet ut å spise ost HVER dag også men hva som egentlig hjelper vet jeg ikke.. tror det er bidro som hjelper jeg for jeg ser ikke at man skal bli allergisk mot ost sånn plutselig.. Er på dag 10 nå så jeg begynner og teste etter El snart..begynner imorgen..når er det best å teste på døgnet ? mårra eller ettermidddag? Fler som tester? Merker jeg er ikke så oppi(oppslukt) dette,tror kanskje det er bidroen som trår til der og..ikke så stresset.dagene går fort og jeg tripper ikke å er utålmodig på dagene..så håper dette hjelper..hvis ikke så er det rett til akupunktur neste pp.. Grunnene til at jeg stresser i utgangspunktet er at jeg føler meg gammel og tiden går fra meg å at jeg er over den tiden at den første babyen skal være på tur.. mora mi var trebarnsmor da hun var like gammel som meg og søstra mi var tobarnsmor å jeg er ikke noen mor jeg..men prøver å overbevise meg om at jeg MÅ ikke være det selv om de var det..og at mange rundt meg ikke har såpass som en kjæreste engang...men bansjuk er jeg uansett å håper det kommer en <3spiresnart... Men da skal det sies at søstra mi hadde 17 pp før det klaffet på henne,jeg er bare halvveis jeg så jeg trenger bare litt tålmod..Jeg må slutte å sammenligne meg med andre må jeg...JA det må jeg... Andre med slike tanker ? eler så kan smekke meg videre på rett vei i tankegangen ? En sunn tankegang å ikke en selvdestruerende..
lykkeliten1 Skrevet 22. mai 2010 #16 Skrevet 22. mai 2010 Kjenner jeg er litt som deg. FØler meg "gammel" og sammenligner meg med andre. ... Snakker ikke med så mange ang dette her, men de jeg har snakket med sier jo alle at jeg har god tid på meg til å få to barn. Men jeg har jo ikke lyst til å være 40 år heller da føre jeg har fått nr 2. Jeg er 30 nå, halvveis til 31 faktisk. Sunes det e r på tide å komme igang. Hvor gammel er du da Tutta? Uansett alder får vi prøve å slutte å sammenligne oss med andre. Blir jo ikke noe bedre av det ihverfall. Vi får bare jobbe på! Lykke til i UKE 23.
Fru Tuttemor Skrevet 22. mai 2010 #17 Skrevet 22. mai 2010 Jeg er nettopp fylt 27 jeg... :-/ Snakker heller ikke om dette med noen for alle sier det samme "du er da ung så du trenger da ikke stresse vel" men det hjelper jo ikke når jeg er stort sett den eneste som ikke har barn i omgangskretsen vår.. Har du mange pp du lykkeliten1?
lykkeliten1 Skrevet 23. mai 2010 #18 Skrevet 23. mai 2010 Ja ikke sant... "Alle" andre har jo barn.... Da blir det jo sånn... Jeg må ærlig innrømme at jeg har kommet helt ut av antall pp, men vi har forsøkt i 1.5 pr nå...Pes pes og atter pes. Jeg vil, jeg vil, jeg vil....Vi får se hvordan det går i sommer, men har ikke helt troen altså. Ender vel opp på pergo tenker jeg. ....
celma Skrevet 23. mai 2010 #19 Skrevet 23. mai 2010 forventer EL på tirsdag (el kanskje mand, litt usikker her), men el testene jeg bestillte kommer muligens ikke i posten før mand;((kjipt;(,
Fru Tuttemor Skrevet 23. mai 2010 #20 Skrevet 23. mai 2010 Lykkeliten1 prøver du noen av "kjerringrådene" her eller satser du på at det klaffer uten ? Jeg vil jo helst prøve uten men greier ikke å slå meg til ro med at om det ikke går så kunne det ha gått hvis jeg hadde prøvd det osv.. Så derfor har jeg tadd steget til bidro og snart wild jam.. og har en time med soneterapi i neste uke..tester etter el nå og har ikke fått noen postivt enda..Jeg er på dag 11 nå i syklusen.. eller på dag 9 alt etter om jeg skal telle dager fra jeg fikk mensen (to dager for sent) eller fra den syklusberegningen jeg har på 28 dager,..Noen som vet hva jeg skal gå ut i fra? Celma du får jo ikke før tirsdagen..det er jo helligdag imorgen..:-/ Satser på at du treffer egget uten å teste ;)Lykke til
lykkeliten1 Skrevet 24. mai 2010 #21 Skrevet 24. mai 2010 Joda Tutta, denne måneden prøver vi uten noen form for kjerringråd! Men har prøvd bidro og wild j noen måneder. Glemte det helt denne syklusen og da gadd jeg ikke begynne med det heller... Tenkte at det bare fikk stå til... Jo forresten, var på min første time med akupunktur her om dagen. Skal til ny time i morgen også. Ser jo at du også tester ut litt forskjellig...! Ang syklusen og hvordan telle dager, tør jeg ikke å si noe om altså...
Sizzy Skrevet 24. mai 2010 #22 Skrevet 24. mai 2010 Hei hei! Hopper på jeg også, har ikke vert så mye her på BIM, men vi er mange i samme båt=) Har fått postitiv EL i går og i dag=) Så vi håper at PP 8 (eller var det 9?) er klaff Lykke til alle sammen!
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 24. mai 2010 #23 Skrevet 24. mai 2010 Hei hei alle damer=) jeg vet ikke lenger om jeg hører til her.. skrev dette sist: jeg hører vel til her,er på dag 4,spotter enda litt, men er bare lite.. har fått lenger lutealfase forrige pp med wild yam, har hatt 10 dager,å syklus på 28 sia jeg var 12 tror jeg,ikke eltesta før 2 siste mnd,men har altid hatt 28 dager syklus,så tror altid lutealfasen har vært 10 dager,siden jeg nå hadde 32 dager, som stemmer da veldig. men er flott det:) fikk positiv CB digi eltest i overgår,neg igår,så el igår regner jeg med..men dag 10 istede for dag 17?! hva faen? hadde blodspor i slimet,var bare en tanke som slo meg etter 2 dager med mye slim (sorry) jeg måtte teste,siden det o var blodspor,positiv:S så hoppa i høye den dagen og igår=) men skjønner ingenting jeg...fra 17 til 10..å når er ikm daaa? uff
Fru Tuttemor Skrevet 24. mai 2010 #24 Skrevet 24. mai 2010 Heeeei Sizzy morro at vi har samme ikm-uke da jeg har ikke testet positivt på El enda jeg men den kommer vel er 11 cd nå så den kommer vel rundt 14 cd håper det klaffer for oss alle her da :)Har du skrevet deg på IKMtabellen vår ? Lykkeliten1 hva sier akupunktøren om å ta nåler og slik for å få det til å funke ? hva har du fått for info ? hva gjør nålene egentlig? har du prøvd soneterapi ? håper det hjelper litt på meg da at det dytter resten av hormonene mine på plass om ikke bidro gjør det... vurderer å ta akupunktur neste runde om det ikke går denne pp..Hvis hun er her ho akupunkturdama,ho er noen uker her og noen uker hjemme i sverige...Så da er hun sikkert ikke her om jeg trenger henne..
Night 78 - keiser og prins Skrevet 24. mai 2010 #25 Skrevet 24. mai 2010 Hmm, jeg lurer på om jeg hadde positiv el-test på dag 13 mot rundt dag 17 når jeg har hatt positive tester før... den var negativ igjen dagen etter og har vært negativ siden. Men i dag på cd 18 fikk jeg plutselig el-slim og menssmerter og det stikker og strekker i magen. Var knallkvalm i dag tidlig, men det gikk over. Tenkte umiddelbart at nå har jeg et skikkelig hormonhopp og får positiv el-test, men den var negativ både i dag tidlig og nå i kveld... Forvirret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå