Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har en baby på 3 mnd som så gjerne vil sitte.H*n setter seg opp selv når vi holder h*n på fanget. Er det greit at baby sitter, eller er det for tidlig?
Gjest Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Sitte i fanget, eller en kort stund i vippestol går greit når han viser at han vil. Men jeg ville ikke satt ham i stoler med rett rygg eller andre steder før han selv kan sette seg opp, i 5-6-7-8 måneders alder. (litt varierende når de kan det da:) )
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Hva mener du med å sette seg opp? Når Han ligger på gulvet og setter seg opp ved hjelp av armene? For når han ligger i fanget så setter han seg opp nå ved hjelp av magemusklene. Og jeg syns det er grulig tidlig m tanke på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Da mener jeg setter seg opp og blir sittende uten støtte, ikke bare reise seg opp etter magemusklene.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 i følge babyensutvikling som du kan se fra mnd til mnd er det rundt 9 mnd babyene setter seg opp og kan sitte. men det er jo alltid + - da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå