Gå til innhold

Aust-Agder treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bim-Treff i Aust-Agder. Noen som har lyst til det?

Selv har jeg termin i Juli. Bor i Lillesand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

juli her også, arendal :)

Skrevet

Juli her og. Bor mellom Arendal og Grimstad. Kan kun på formiddagene dessverre da mannen min jobber mest kveld og må ha bilen. Pga bekkenet mitt har jeg problemer med å gå til buss. Kanskje greiest å møtest i Grimstad da siden vi bor fra Arendal til Lillesand?

Skrevet

hører ikke til her før om 3 uker, men jeg vil gjerne få bli med hvis det er OK..... ? Bor i Arendal og har bil og er fullt sykemeldt så jeg kan helst på dagtid:)

Skrevet

Gjerne dagtid for meg og:)

Koslig om det blir noen stykker:)

Skrevet

Og Grimstad er helt fint for meg. Eneste er at jeg ikke er veldig kjent med kafe/spiseplasser.

Er det noen som har forslag til hvor og når?

Skrevet

Vi kan f.eks møtes på oddensenteret (lett for alle å finne) Så kan vi bestemme oss da hvor vi spaserer og spiser hen utifra været osv???

Har store problemer til uka da jeg har en del å ordne til vi skal i bryllup og barnedåp neste helg. I tillegg har jeg legetime osv. Men uka etter passer fint for meg. (sliter med kvalme og oppkast igjen så kan ikke planlegge for mye på en gang hehe)

Skrevet

Heisann, blir gjerne med om det passer seg:) jobber egentlig da. Bor i Grimstad:)

Skrevet

Jeg kan helst tirsdag eller torsdag for da pleier jeg ikke å ha behandling pga bekkenløsning bl.a. Ville vært veldig koselig å få til et treff da:)

Skrevet

Passer fint både tirsdag og torsdager for meg fra 2 juni. (skal på ul 2 juni, men det er klokka 9 på morgnen)

Skrevet

første uken i juni har jeg ikke sjangs, men ellers har jeg tid:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff også. Bor i Grimstad og har ei jente på 6 år, og en gutt i magen som kommer 7. oktober :) Det hadde vært kjempekoselig!

Skrevet

Ok. Ser ut til at vi kan bli noen stykker. Koslig:)

Noen som vil sette dato, tid og sted?

Jeg er ferdig med å jobbe, og kan hver dag:)

Skrevet

Ja nå kan vi vel sette dato vel? Som sagt; tirsdager og torsdager på dagtid passer fint for meg. Jeg har bil og kan hvor som helst sånt sett. Bor i Arendal og kan gjerne skysse flere om nødvendig.

Hvilke dager passer best for dere andre da?

Skrevet

kan tirs og tors jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...