Gjest Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg stod og gikk i mange timer i går, selv om kroppen egentlig protesterte. Man må jo være med på ditt og datt for at barna ikke skal gå glipp av noe! Men det blir siste gangen før jeg får igjen kroppen min, for dette straffa seg. Har ligget våken siden 2-3 tiden i natt pga enorme ryggsmerter og sliter med å finne en sittestilling nå. Forsøker å lese litt til eksamen men hjernen kobler helt ut når det er så vondt. Flere som burde vært mer fornuftige i går? Noen som vet hvordan man tryller vonde rygger bra igjen?
2010 Mammaen Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Huff, høres vondt ut :-( Vet ikke om noen vidunderkur, men den kjedelige er jo å slape av, prøv å variere stillingene gjennom dagen. Veksle mellom å ligge, sitte og bevegelse - bruk puter for å støtte og avlaste. Selv om det kan være vondt, kan en liten tur på flatt underlag hjelpe litt fordi det kan løse opp muskulaturen noe. Ellers er det jo lov med en paracet eller to hvis det kan hjelpe.
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Kjenner meg godt igjen...ble veeldig mye gåing og ståing i går, og det kjennes i rygg,nakke og bekken:( Men sovet godt inatt-det har jeg faktisk, så kansje du har det litt verre enn meg stakkar... Sånn går det når man har barn som man føler må få være med på det meste:)snille er vi:)Tok dem til og med på kino i går(mellom barnetoget og folketoget,hehe), og det kjenner jeg godt i nakken, det var ikke de behageligste setene å sitte i..
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 JEPP! Jeg gikk i tog igår, og det var jo ett stykke, hadde på meg gode joggesko for å slippe å ha vondt i beina... MEN igår kveld klarte jeg ikke å gå, har fått bekkenløsning, og den sa ifra igår å i natt at nå er det på tide å roe ned, så nå er jeg 100% sykemeldt, etter en tlf t legen... MEN jeg skulle ha gjort så myyyyye...
cucumber Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 JA! Der passet jeg helt inn ja... et par 17.mai tog gjorde sitt, gitt! Har sovet dårlig i natt pga bekkenløsningen, og orket ikke tanken på å sitte på en kontorstol hele dagen... Så nå ligge/sitter jeg i sofaen hjemme med pc'en på fanget og prøver å få jobbet litt. Håper ting går seg til igjen til i morgen : )
nurket4a Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Kjenner meg igjen her jeg også... Gikk ikke i toget, det måtte samboer gjøre med sønnen, men ble mye ståing og hit å dit på besøk... Å i tillegg sliter jeg med å sove om natta, så hadde vel sovet 3 timer natt til i går... Mamma såg og skjønte hvordan formen min var så di ville gjerne ha overnattingsgjest til i dag... Så når klokka var 21 gikk jeg til sengs og sto ikke opp før kl 11 i dag :-) Kjempedeilig, men kjenner på bekkenløsningen at jeg skulle tatt det mer med ro, mye våken i natt med smerter og skal sitte i ro i dag :-)
Pixie Power Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Så det er flere som har det slik, ja :-) Jeg følte ikke at jeg presset meg selv i går, så derfor tenkte jeg heller ikke på å ta det noe roligere... Gikk i tog, sto mye - i hæler, hehe, og satt for lenge på vond spisestol som er altfor rett i ryggen *sukk* Våknet halv fire i natt, og måtte til slutt stå opp fordi jeg hadde så vondt i ryggen at jeg ikke fikk sove (sprer seg rundt til magen når jeg har "sånn" vondt i ryggen). Sovnet til slutt da jeg la meg igjen etter et par timer, og var litt bedre da jeg sto opp. Kom meg på trening, fordi jeg vet det myker opp ryggen min. Men er helt tappet for krefter i dag, så jeg er litt zombie i sofaen. Men jeg må altså være i bevegelse for at ryggen skal bli bra igjen :-) Ligge er det desidert verste, sitte er heller ikke så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå